ProWrestling Fans WWE TNA Forum

Go Back   ProWrestling Fans WWE TNA Forum > Wrestling > World Wrestling Entertainment

World Wrestling Entertainment Come here to discuss anything about World Wrestling Entertainment.

If Y2J loses to trish...
Reply
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 13 Apr 2004, 01:04 AM   #1 (permalink)
Tom Hanks With-A the Aids
 
Forgotten Sin's Avatar
 
Join Date: Oct 2002
Location: Charlottetown, PEI
Posts: 22,635
Rep Power: 726
Forgotten Sin is a STICKForgotten Sin is a STICKForgotten Sin is a STICKForgotten Sin is a STICKForgotten Sin is a STICKForgotten Sin is a STICKForgotten Sin is a STICKForgotten Sin is a STICKForgotten Sin is a STICKForgotten Sin is a STICKForgotten Sin is a STICK
Send a message via MSN to Forgotten Sin
Default If Y2J loses to trish...

if The WWE Has Y2J Lose to Trish, i will personally Be DIsgusted. Because not only is it Total Disrespect to a great worker, but it means this angle is going to go on, and on, and on for another goddamn year.

What do you think? Do you think that's what's going to go down at backlash, and are you tired of this angle?
__________________




Forgotten Sin is offline   Reply With Quote
Old 13 Apr 2004, 10:18 AM   #2 (permalink)
I WANNA GO FAST!!!!
 
Ricky Bobby's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Location: Connecticut
Posts: 4,824
Rep Power: 55
Ricky Bobby will continue to be publicly fellated by PWFersRicky Bobby will continue to be publicly fellated by PWFersRicky Bobby will continue to be publicly fellated by PWFersRicky Bobby will continue to be publicly fellated by PWFersRicky Bobby will continue to be publicly fellated by PWFersRicky Bobby will continue to be publicly fellated by PWFersRicky Bobby will continue to be publicly fellated by PWFersRicky Bobby will continue to be publicly fellated by PWFersRicky Bobby will continue to be publicly fellated by PWFersRicky Bobby will continue to be publicly fellated by PWFersRicky Bobby will continue to be publicly fellated by PWFers
Send a message via AIM to Ricky Bobby
Default

I think Jericho will pull it off....but you're right, if they have him job to Trish, and he doesn't have much future success, he's gonna go down in shame....he's a great wrestler, and a great worker....he's hasn't had a title in well over a year....he needs to get in the main event picture like when he was in the elimination chamber a few months back, at least he had a shot....
__________________
Ricky Bobby is offline   Reply With Quote
Old 13 Apr 2004, 02:15 PM   #3 (permalink)
Kaptin Karmo
 
'tin Man's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Location: Im on my pooter, postin' these messages
Posts: 1,524
Rep Power: 17
'tin Man is on a distinguished road
Default

i expet that y2j will mainly fight 1-0n-1 with hristian, but with trish providing lots of **legal** interference, giving christian the advantage.

eventually, christian will acidentally deck trish, and jeriho will make a bit of a comeback, but then christian will hit the unprettier.

trish will then go to arrogantly make the pin, with christian turning his back on jericho to pose.

as trish slowly goes for the cocky pin, the hurt and weakened chris jericho will hit a surprise (yeah right) small package for the pin, and then quickly roll to safety as a shocked christian looks on and swears a lot.

this can lead to jericho getting attacked a lot at the folowing raw shows.
__________________
'cos the 'tin Man told you!!!

i am the rock lobster!!


THE ULTIMATE POSTER
'tin Man is offline   Reply With Quote
Old 13 Apr 2004, 03:49 PM   #4 (permalink)
Nothing for now.
 
_UT_'s Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Location: Louisiana
Posts: 4,252
Rep Power: 57
_UT_ will continue to be publicly fellated by PWFers_UT_ will continue to be publicly fellated by PWFers_UT_ will continue to be publicly fellated by PWFers_UT_ will continue to be publicly fellated by PWFers_UT_ will continue to be publicly fellated by PWFers_UT_ will continue to be publicly fellated by PWFers_UT_ will continue to be publicly fellated by PWFers_UT_ will continue to be publicly fellated by PWFers_UT_ will continue to be publicly fellated by PWFers_UT_ will continue to be publicly fellated by PWFers_UT_ will continue to be publicly fellated by PWFers
Send a message via Yahoo to _UT_
Default

I think the WWE is going to botch this, and continue to have Christian/Trish fued with Y2J. The fued between Christian and Y2J is good, just not like it is currently.
__________________
Quote:
Originally Posted by The Glue totally owning and exposing EXO

I did. Remember?? You're just following me around acting like a little bitch posting after every post I put down because...well, because hell hath no fury like a woman scorned.

You're probably sitting there wishing you had a pic of my kids so you could Photoshop them onto something because that's all you can really do.

Sure...you can take a run at numbfuck SC or plainjane Josh or complete moron Alex or can't get out of his own way Boston...but I don't agree with you about Barry and it's "Rueben Droughns this" "weed that" "your kids this" "Look at me and my halo over my head that."

Whatever. First of all, you don't have any depth of knowledge about any of that stuff, so you're just talking out of your ass. Secondly, you wouldn't be saying any of that shit if Barry Bonds wasn't some roided up freak who you're in love with.

It's fucking gay. I have better things to do than deal with someone who can't even debate a point, rather changes the subject again and again to deflect the fact that he's dead wrong. It's what dumbass 6th graders do...


I honestly don't give a fuck about your opinion. Like I told Alex, they're just words on a screen. I can't believe you don't get that concept...but okay.

I mean...you're the kind of guy that thinks if you yell louder than the other person, you will win a debate. And that's not new either...I've pretty much thought that about you from day one...

I didn't want to put it that way, but since you want to press on...

Lame dude. Just lame. I have better shit to do. You probably should too...but I'm betting you don't...

Late.
_UT_ is offline   Reply With Quote
Old 14 Apr 2004, 12:25 AM   #5 (permalink)
Heavyweight
 
Join Date: Aug 2002
Location: San Diego,CA
Posts: 9,113
Rep Power: 2221
Jason is fat like a planet.Jason is fat like a planet.Jason is fat like a planet.Jason is fat like a planet.Jason is fat like a planet.Jason is fat like a planet.Jason is fat like a planet.Jason is fat like a planet.Jason is fat like a planet.Jason is fat like a planet.Jason is fat like a planet.
Send a message via MSN to Jason Send a message via Yahoo to Jason
Default

I don't see him jobbing to Trish,I see him making Christian or Trish tap from the Walls of Jericho.
Jason is offline   Reply With Quote
Old 14 Apr 2004, 07:47 AM   #6 (permalink)
Extreme.
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,685
Rep Power: 0
Darkstar Nobody Likes This Poster... Especially STICK...
Default

I think Jericho will win this match. He would never really job to Trish and Christian again. Jericho will probably give Trish the walls of jericho to win. I hope this feud doesnt continue after backlash.
Darkstar is offline   Reply With Quote
Old 14 Apr 2004, 03:16 PM   #7 (permalink)
Give it To Me..
 
The_One's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Location: Charlottesville Va.
Posts: 14,488
Rep Power: 2567
The_One should go home and get his fuckin' shinebox.The_One should go home and get his fuckin' shinebox.The_One should go home and get his fuckin' shinebox.The_One should go home and get his fuckin' shinebox.The_One should go home and get his fuckin' shinebox.The_One should go home and get his fuckin' shinebox.The_One should go home and get his fuckin' shinebox.The_One should go home and get his fuckin' shinebox.The_One should go home and get his fuckin' shinebox.The_One should go home and get his fuckin' shinebox.The_One should go home and get his fuckin' shinebox.
Send a message via AIM to The_One Send a message via MSN to The_One
Default

It will basically be Y2J/Christian 2...Trish is just there so they don't have exactly the same match back to back..and if Y2J and christian put on a preformance liek they did at WM..this match will be solid..with a Y2J win..
__________________
The_One is offline   Reply With Quote
Old 14 Apr 2004, 07:36 PM   #8 (permalink)
Best in the Game
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 159
Rep Power: 0
Alex Rodriguez can only hope to improveAlex Rodriguez can only hope to improveAlex Rodriguez can only hope to improve
Send a message via AIM to Alex Rodriguez
Default

I think Jericho is gunna get covered by trish after an unprettier and kick out and then beat the shit out of christian and then do the walls of jericho on trish when she is helpless in the ring without her little gay shirt wearing boyfriend around

Trish is a F D D B B T H

Filthy dirty disgusting brutal bottomfeeding trashbag HOE
Alex Rodriguez is offline   Reply With Quote
Old 14 Apr 2004, 08:07 PM   #9 (permalink)
-X-
............
 
-X-'s Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,135
Rep Power: 17
-X- will become famous soon enough
Send a message via MSN to -X-
Default

Quote:
Originally Posted by .:RIJ:.
I think Jericho will win this match. He would never really job to Trish and Christian again. Jericho will probably give Trish the walls of jericho to win. I hope this feud doesnt continue after backlash.
i agree totally, this fued needs to end now ..... jericho is a main event talent who has been misused for years
__________________

syco13
-X- is offline   Reply With Quote
Old 14 Apr 2004, 10:23 PM   #10 (permalink)
I just don't give a fuck!
 
Join Date: Oct 2003
Location: Shit Jersey...I want to get the fuck out of this state
Posts: 7,766
Rep Power: 655
SPEED is a STICKSPEED is a STICKSPEED is a STICKSPEED is a STICKSPEED is a STICKSPEED is a STICKSPEED is a STICKSPEED is a STICKSPEED is a STICKSPEED is a STICKSPEED is a STICK
Send a message via AIM to SPEED Send a message via MSN to SPEED Send a message via Yahoo to SPEED
Default

I pretty sure Jericho will win this match, Im also pretty sure that Trish will get covered by Jericho, making Christian pissed and ending the relationship between them. Also they gave Christian the win at WMXX, so I doubt the WWE will have Jericho lose twice. I also agree that this Christian/Trish/Jericho thing should end soon, in the beginning to was pretty good IMO, but now it's getting old and should end.
SPEED is offline   Reply With Quote
Old 15 Apr 2004, 09:18 AM   #11 (permalink)
I hate people
 
Toof's Avatar
 
Join Date: Sep 2002
Posts: 14,665
Rep Power: 140
Toof , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.Toof , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.Toof , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.Toof , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.Toof , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.Toof , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.Toof , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.Toof , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.Toof , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.Toof , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.Toof , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.
Send a message via AIM to Toof Send a message via MSN to Toof Send a message via Yahoo to Toof
Default

I honestly think you guys are mistaking. More than likely Trish will win BUT this is the perfect chance for Jericho to find a good feud. I think he will loose to Trish but by outside interference. Look for Y2J doing a good feud in the coming weeks.
Toof is offline   Reply With Quote
Old 17 Apr 2004, 06:19 PM   #12 (permalink)
Heavyweight
 
David's Avatar
 
Join Date: Apr 2003
Location: Connecticut
Posts: 9,579
Rep Power: 929
David is a god damn rich cunt.David is a god damn rich cunt.David is a god damn rich cunt.David is a god damn rich cunt.David is a god damn rich cunt.David is a god damn rich cunt.David is a god damn rich cunt.David is a god damn rich cunt.David is a god damn rich cunt.David is a god damn rich cunt.David is a god damn rich cunt.
Default

Eh... totally unrelated but I actually called somebody a Filthy dirty disgusting brutal bottomfeeding trashbag ho the other day....

btw, Chris Jericho will definetly win this match IMO. I don't think the WWE will have him lose two matches in a row, I think his victory over Christian and Trish will be the beginning of a push as a babyface.
David is offline   Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
USC Loses. The_One Sports 41 03 Dec 2006 02:30 PM
JBL, If he loses at mania... Sleepy Gorilla World Wrestling Entertainment 21 28 Feb 2005 08:39 PM
CZW loses tag team Bloodice General Wrestling 2 08 Feb 2004 09:30 PM
Dean Loses It Trevelbond Meeting Of The Minds 8 22 Jan 2004 05:53 PM
HBK after he loses the belt CK World Wrestling Entertainment 21 20 Nov 2002 05:12 PM


All times are GMT -5. The time now is 12:38 PM.

Attribution:
Powered by Yahoo Answers



Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.0 PL2 © 2011, Crawlability, Inc.