ProWrestling Fans WWE TNA Forum

Go Back   ProWrestling Fans WWE TNA Forum > Non-Wrestling > WarZone

WarZone This is the fights forum, where all user/user fights should go.

The Atom bomb: Mr. Marbles vs Starscream
Reply
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 21 Nov 2004, 11:09 AM   #1 (permalink)
Banned By Administrators
 
Join Date: Oct 2002
Location: Hitchhiking the GaLaxy.
Posts: 1,943
Rep Power: 0
Joseph Sun will become famous soon enoughJoseph Sun will become famous soon enough
why me The Atom bomb: Mr. Marbles vs Starscream

first off, read this....

Joseph Sun says:
hey hye hye
K-REG--Happy 17th B-Day Heavy.......Sorry it's so bellated<<The V Club> says:
Guess whos a mod
Joseph Sun says:
you?
Joseph Sun says:
i seen it
Joseph Sun says:
lol, exo is gay
K-REG--Happy 17th B-Day Heavy.......Sorry it's so bellated<<The V Club> says:
I gave u authority over everyone
Joseph Sun says:
what do u mean? i cant go in the forum...im not even gonna ask for the password either
K-REG--Happy 17th B-Day Heavy.......Sorry it's so bellated<<The V Club> says:
o, well I posted a list of rules for the forum and I gave u authority over everyone except for me and Exo
Joseph Sun says:
whats the password...
K-REG--Happy 17th B-Day Heavy.......Sorry it's so bellated<<The V Club> says:
I'll give it to u as soon as I check with my superior
Joseph Sun says:
dont be a fag
Joseph Sun says:
your either cool with me or your not
K-REG--Happy 17th B-Day Heavy.......Sorry it's so bellated<<The V Club> sends:

Accept (Alt+C) Save As... (Alt+S) Decline (Alt+D)
K-REG--Happy 17th B-Day Heavy.......Sorry it's so bellated<<The V Club> says:
It's a picture of my bare ass
Joseph Sun says:
is that where your raps come out of? they sound like it
Joseph Sun says:
im glad you posted that, because that gave me a reason u tell u they suck
K-REG--Happy 17th B-Day Heavy.......Sorry it's so bellated<<The V Club> says:
Do u wanna see my ass or not
K-REG--Happy 17th B-Day Heavy.......Sorry it's so bellated<<The V Club> says:
So that's what u think eh
Joseph Sun says:
kid....its a fact
Joseph Sun says:
either get someone to write your shit..... or get a new career
K-REG--Happy 17th B-Day Heavy.......Sorry it's so bellated<<The V Club> says:
Hook me up with some of your raps then......heh.....oops, u never recorded shit.....you just type it out on a keyboard....sorry loser
Joseph Sun says:
i dont wanna be a rapper dumbass
K-REG--Happy 17th B-Day Heavy.......Sorry it's so bellated<<The V Club> says:
Then quit posing faggot
Joseph Sun says:
your the one living a pipe dream... maybe you should put the crack pipe down
K-REG--Happy 17th B-Day Heavy.......Sorry it's so bellated<<The V Club> says:
why all the hate joseph?
Joseph Sun says:
wtf u talking about? you the one posting pics of your ass
K-REG--Happy 17th B-Day Heavy.......Sorry it's so bellated<<The V Club> says:
It wasn't meant for u, I just assumed u would like to see it
K-REG--Happy 17th B-Day Heavy.......Sorry it's so bellated<<The V Club> says:
No pun intended
Joseph Sun says:
fuck u bitch...so god damn fake....
K-REG--Happy 17th B-Day Heavy.......Sorry it's so bellated<<The V Club> says:
What the fuck is wrong with you?
Joseph Sun says:
you know damn well u were gonna tell me to kiss your ass
K-REG--Happy 17th B-Day Heavy.......Sorry it's so bellated<<The V Club> says:
No I wasn't
Joseph Sun says:
i thought u were like me in the end... will get banned way before u became someones bitch... I WAS WRONG
Joseph Sun says:
Im taking this to the warzone....
Joseph Sun says:
your pwf's hero... im the villian... were back to being enemiews
K-REG--Happy 17th B-Day Heavy.......Sorry it's so bellated<<The V Club> says:
How bout no
====

ok, thats what started it.

I know, he's your hero. He's gonna "regulate" me. Ok, you can cheer for him if you all want, but I know the deal.

We shall battle as soon as he responds...
Joseph Sun is offline   Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
A Gay Bomb Townduke Meeting Of The Minds 2 22 Jun 2007 04:22 PM
Batista Bomb or RKO Maven World Wrestling Entertainment 9 29 Mar 2005 05:51 PM
Game Boy Bomb Toof Games & Technology 21 03 Mar 2004 12:27 PM
starscream vs mr marbles Starscream Archives 12 16 Jan 2004 01:07 PM
Starscream or Mr Marbles, you decide. Double K Archives 15 18 Apr 2003 08:04 AM


All times are GMT -5. The time now is 03:45 PM.

Attribution:
Powered by Yahoo Answers



Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.0 PL2 © 2011, Crawlability, Inc.