ProWrestling Fans WWE TNA Forum

Go Back   ProWrestling Fans WWE TNA Forum > Non-Wrestling > WarZone

WarZone This is the fights forum, where all user/user fights should go.

wls:dumb ass white bitch
Reply
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 13 Dec 2003, 06:09 PM   #1 (permalink)
Banned By Super Moderators
 
New Star's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Location: 3rd Rock
Posts: 899
Rep Power: 0
New Star is on a distinguished road
why me wls:dumb ass white bitch

not only did that bitch move a thread to a diffrent forum because she is jealous of me, the bitch moved it to the wrong one

as jr would say

god damn that bitch is stupid
New Star is offline   Reply With Quote
Old 13 Dec 2003, 08:39 PM   #2 (permalink)
Your Personal Demon
 
Mr. Hostility's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Posts: 8,337
Rep Power: 106
Mr. Hostility , I can't believe you got THIS far...Mr. Hostility , I can't believe you got THIS far...Mr. Hostility , I can't believe you got THIS far...Mr. Hostility , I can't believe you got THIS far...Mr. Hostility , I can't believe you got THIS far...Mr. Hostility , I can't believe you got THIS far...Mr. Hostility , I can't believe you got THIS far...Mr. Hostility , I can't believe you got THIS far...Mr. Hostility , I can't believe you got THIS far...Mr. Hostility , I can't believe you got THIS far...Mr. Hostility , I can't believe you got THIS far...
Default

JR wouldn't say that...

He'd babble incoherantly about BBQ sauce and Austin's ass.
__________________
Mr. Hostility is offline   Reply With Quote
Old 13 Dec 2003, 09:01 PM   #3 (permalink)
Hanh!
 
Side Effect's Avatar
 
Join Date: Jun 2003
Posts: 12,825
Rep Power: 1196
Side Effect is Jeff Goldblum's first spoken line on film.Side Effect is Jeff Goldblum's first spoken line on film.Side Effect is Jeff Goldblum's first spoken line on film.Side Effect is Jeff Goldblum's first spoken line on film.Side Effect is Jeff Goldblum's first spoken line on film.Side Effect is Jeff Goldblum's first spoken line on film.Side Effect is Jeff Goldblum's first spoken line on film.Side Effect is Jeff Goldblum's first spoken line on film.Side Effect is Jeff Goldblum's first spoken line on film.Side Effect is Jeff Goldblum's first spoken line on film.Side Effect is Jeff Goldblum's first spoken line on film.
Default

^ and goldberg's ass, dont forget
Side Effect is offline   Reply With Quote
Old 14 Dec 2003, 12:43 AM   #4 (permalink)
A-Boooooooo~!
 
Trevelbond's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 15,038
Rep Power: 2833
Trevelbond is Paul R Nelson.Trevelbond is Paul R Nelson.Trevelbond is Paul R Nelson.Trevelbond is Paul R Nelson.Trevelbond is Paul R Nelson.Trevelbond is Paul R Nelson.Trevelbond is Paul R Nelson.Trevelbond is Paul R Nelson.Trevelbond is Paul R Nelson.Trevelbond is Paul R Nelson.Trevelbond is Paul R Nelson.
Send a message via MSN to Trevelbond
Default

Correction Jolly...

He would babble about Goldbergs Inner Thighs...
Trevelbond is offline   Reply With Quote
Old 14 Dec 2003, 02:16 AM   #5 (permalink)
Hanh!
 
Side Effect's Avatar
 
Join Date: Jun 2003
Posts: 12,825
Rep Power: 1196
Side Effect is Jeff Goldblum's first spoken line on film.Side Effect is Jeff Goldblum's first spoken line on film.Side Effect is Jeff Goldblum's first spoken line on film.Side Effect is Jeff Goldblum's first spoken line on film.Side Effect is Jeff Goldblum's first spoken line on film.Side Effect is Jeff Goldblum's first spoken line on film.Side Effect is Jeff Goldblum's first spoken line on film.Side Effect is Jeff Goldblum's first spoken line on film.Side Effect is Jeff Goldblum's first spoken line on film.Side Effect is Jeff Goldblum's first spoken line on film.Side Effect is Jeff Goldblum's first spoken line on film.
err

lol, he would also babble about goldbergs chest hair, & doin this to austin:

Last edited by Side Effect; 14 Dec 2003 at 02:19 AM.
Side Effect is offline   Reply With Quote
Old 14 Dec 2003, 11:37 AM   #6 (permalink)
Triple X Factor
 
.::xXx::.'s Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Location: North-East England
Posts: 531
Rep Power: 16
.::xXx::. is on a distinguished road
Default

no JR, would not say that

he would say, "This is a slobber knocker" while he is chowing down on some BBQ ribs and shoving his thumb up Austins and Goldbergs arse one at a time
__________________
<select name=which style="font-family: arial; font-size: 11pt; background-color: black ; font-weight: ; color: orange ">
<option>The Amazing X</option>
<option></option>
<option>Xtremist</option>
<option>Xtasy</option>
<option>Xstravigant</option>
<option>Xzillerant</option>
<option>Xciting</option>
<option>X'm Up</option>
<option>X Marks The Spot</option>
<option>Fuck Naw</option>
<option>X Spots The Marks</option>
</select>

::X:: Rearange the whole game with my rugged sound ::X::
::X:: Wont even say your own name when i come around ::X::
::X:: Stay on top but remain on the underground ::X::


.::xXx::. is offline   Reply With Quote
Old 14 Dec 2003, 01:32 PM   #7 (permalink)
...
 
Join Date: Aug 2002
Location: ...
Posts: 6,444
Rep Power: 561
Kara is a STICKKara is a STICKKara is a STICKKara is a STICKKara is a STICKKara is a STICKKara is a STICKKara is a STICKKara is a STICKKara is a STICKKara is a STICK
Default

oh no what a shock star has to use the same old lame ass insult that has never affected me oh I am so hurt all because he is too ignorant to understand that oeo asked me to delete it is it going take showing you the pm for it to get through your thick ass head
__________________
Kara is offline   Reply With Quote
Old 14 Dec 2003, 03:39 PM   #8 (permalink)
Banned By Super Moderators
 
New Star's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Location: 3rd Rock
Posts: 899
Rep Power: 0
New Star is on a distinguished road
Default

i made this thread before u said oeo told u to delete it...

now come give me some head
New Star is offline   Reply With Quote
Old 14 Dec 2003, 03:50 PM   #9 (permalink)
Secret Agent
 
Mr. Submission's Avatar
 
Join Date: Jan 2003
Location: Gold Coast, Australia
Posts: 8,221
Rep Power: 810
Mr. Submission is a god damn rich cunt.Mr. Submission is a god damn rich cunt.Mr. Submission is a god damn rich cunt.Mr. Submission is a god damn rich cunt.Mr. Submission is a god damn rich cunt.Mr. Submission is a god damn rich cunt.Mr. Submission is a god damn rich cunt.Mr. Submission is a god damn rich cunt.Mr. Submission is a god damn rich cunt.Mr. Submission is a god damn rich cunt.Mr. Submission is a god damn rich cunt.
Default

Quote:
Originally Posted by ASSASSIN
no JR, would not say that

he would say, "This is a slobber knocker" while he is chowing down on some BBQ ribs and shoving his thumb up Austins and Goldbergs arse one at a time
but if his hands were occupied by asses how could he eat bbq ribs?
__________________
Mr. Submission is offline   Reply With Quote
Old 14 Dec 2003, 06:37 PM   #10 (permalink)
Greatest Of All Time
 
-Tiga-'s Avatar
 
Join Date: Mar 2003
Location: T.O In 04'
Posts: 1,050
Rep Power: 0
-Tiga- is an unknown quantity at this point
Send a message via MSN to -Tiga-
Default

^^^lmao
__________________
-Tiga- is offline   Reply With Quote
Old 14 Dec 2003, 07:00 PM   #11 (permalink)
...
 
Join Date: Aug 2002
Location: ...
Posts: 6,444
Rep Power: 561
Kara is a STICKKara is a STICKKara is a STICKKara is a STICKKara is a STICKKara is a STICKKara is a STICKKara is a STICKKara is a STICKKara is a STICKKara is a STICK
Default

Quote:
Originally Posted by New Star
i made this thread before u said oeo told u to delete it...

now come give me some head


so what your saying is you jumped to conclusions before knowing what the hell was going on I even stated in the thread and you still made this
__________________
Kara is offline   Reply With Quote
Old 14 Dec 2003, 08:48 PM   #12 (permalink)
Moderator Of Good & Evil
 
The Wanderer's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Location: Walking upon high, as I step to the edge to see my world below..
Posts: 6,507
Rep Power: 151
The Wanderer , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.The Wanderer , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.The Wanderer , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.The Wanderer , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.The Wanderer , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.The Wanderer , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.The Wanderer , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.The Wanderer , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.The Wanderer , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.The Wanderer , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.The Wanderer , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.
Default

This thread is pointless....pay him no mind syn.
__________________
The Wanderer is offline   Reply With Quote
Old 15 Dec 2003, 01:47 AM   #13 (permalink)
Banned By Super Moderators
 
New Star's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Location: 3rd Rock
Posts: 899
Rep Power: 0
New Star is on a distinguished road
Default

PAY ME ATTENTION! i want attention!
New Star is offline   Reply With Quote
Old 15 Dec 2003, 10:56 AM   #14 (permalink)
Triple X Factor
 
.::xXx::.'s Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Location: North-East England
Posts: 531
Rep Power: 16
.::xXx::. is on a distinguished road
Default

Quote:
Originally Posted by Fr. Submission
but if his hands were occupied by asses how could he eat bbq ribs?
ill quote myself

i said one at a time

as in using one hand to eat ribs, and the other hand to shove a thumb up Austins ass, then remove it, then is Goldbergs turn.
__________________
<select name=which style="font-family: arial; font-size: 11pt; background-color: black ; font-weight: ; color: orange ">
<option>The Amazing X</option>
<option></option>
<option>Xtremist</option>
<option>Xtasy</option>
<option>Xstravigant</option>
<option>Xzillerant</option>
<option>Xciting</option>
<option>X'm Up</option>
<option>X Marks The Spot</option>
<option>Fuck Naw</option>
<option>X Spots The Marks</option>
</select>

::X:: Rearange the whole game with my rugged sound ::X::
::X:: Wont even say your own name when i come around ::X::
::X:: Stay on top but remain on the underground ::X::


.::xXx::. is offline   Reply With Quote
Old 18 Dec 2003, 07:25 PM   #15 (permalink)
Master Sergeant
 
The Glue's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Location: Pushing toward Visari Square...
Posts: 14,508
Rep Power: 6465
The Glue You want to be like DCThe Glue You want to be like DCThe Glue You want to be like DCThe Glue You want to be like DCThe Glue You want to be like DCThe Glue You want to be like DCThe Glue You want to be like DCThe Glue You want to be like DCThe Glue You want to be like DCThe Glue You want to be like DCThe Glue You want to be like DC
Default

Quote:
Originally Posted by New Star
PAY ME ATTENTION! i want attention!
No Shit?? I had no idea...

Late.
__________________


People who use the words "Internet Bullies" are the most pussiest form of pussies you'll ever find. Chances are better than not that any girlfriend they've ever had cheated on them multiple times, probably right in front of them, laughing at their pitiful punk asses the whole time while they sat there and cried. If you or someone you know has been caused grief by an "Internet Bully" then you and/or that person is nothing but a little punk ass bitch, and the world would be a better, more manly place if you'd just jump off a fucking bridge already. Late.
The Glue is offline   Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Trish Stratus get yo ass in here you dumb bitch. New-Star WarZone 7 01 Jun 2004 01:44 PM
you the white bitch... New-Star Off-Topic 6 01 Apr 2004 11:24 PM
What should I do about this little white bitch? Mr. Marbles Off-Topic 15 05 Mar 2004 07:55 PM
you tell that white bitch, she better not put any cheese Starscream Archives 8 03 Feb 2004 11:10 PM
fuck you j. ho...you dumb ass bitch.. StarScream Archives 4 12 Nov 2002 05:06 PM


All times are GMT -5. The time now is 09:33 AM.

Attribution:
Powered by Yahoo Answers



Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.0 PL2 © 2011, Crawlability, Inc.