ProWrestling Fans WWE TNA Forum

Go Back   ProWrestling Fans WWE TNA Forum > IWO E-Fed > International Wrestling Organization

International Wrestling Organization Here is the home of the International Wrestling Organization, PWF's very own E-Fed!

Promo Thread for Redemption Month 11 Week 1
Reply
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 17 Mar 2007, 10:04 PM   #1 (permalink)
DC
I've got the power!
 
DC's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Location: Georgia
Posts: 15,838
Rep Power: 3193
DC , get a rope and a stool and a REALLY solid beam.  Fatso.DC , get a rope and a stool and a REALLY solid beam.  Fatso.DC , get a rope and a stool and a REALLY solid beam.  Fatso.DC , get a rope and a stool and a REALLY solid beam.  Fatso.DC , get a rope and a stool and a REALLY solid beam.  Fatso.DC , get a rope and a stool and a REALLY solid beam.  Fatso.DC , get a rope and a stool and a REALLY solid beam.  Fatso.DC , get a rope and a stool and a REALLY solid beam.  Fatso.DC , get a rope and a stool and a REALLY solid beam.  Fatso.DC , get a rope and a stool and a REALLY solid beam.  Fatso.DC , get a rope and a stool and a REALLY solid beam.  Fatso.
Send a message via MSN to DC
Default Promo Thread for Redemption Month 11 Week 1

Promos will be due by Saturday 8AM EST...that will be saturday morning, maybe the extra 12 hours will help you get your promos in.


card subject to change

Interview with the New World Champion, DC

Tag Team Match
Thugged Out vs. Ravage & Barbwire Joe

Tag Team Tournament Match
Jason & Josh vs. Mr. Oldschool & Industrial Psycho w/Ervin

Tag Team Tournament Match
Masque & Joker vs. Scorpion & Razor

RWA Heavyweight Title Match
Tim Ross (c) vs. Unstoppable Force

Singles Match
Vanilla Gorilla w/ Peabody vs. Gel Mibson

Singles Match
Cryptic vs. Curry Muncher

15 Minute TV Title Match
Judge (c) vs. Crusher

Fatal Fourway For the Hardcore Title
Johnny Blade (c) vs. Black Dragon vs. Mr. Giggles vs. Oko

Singles Match
Alli Sabbah vs. Joe the Schmo

Off this week
Troy, Corey, Jingling Brothers, Tiger
__________________
looking for my sig? look harder!
DC is offline   Reply With Quote
Old 18 Mar 2007, 01:38 PM   #2 (permalink)
Heavyweight
 
Join Date: Aug 2002
Location: San Diego,CA
Posts: 9,113
Rep Power: 2221
Jason is fat like a planet.Jason is fat like a planet.Jason is fat like a planet.Jason is fat like a planet.Jason is fat like a planet.Jason is fat like a planet.Jason is fat like a planet.Jason is fat like a planet.Jason is fat like a planet.Jason is fat like a planet.Jason is fat like a planet.
Send a message via MSN to Jason Send a message via Yahoo to Jason
Default

*We see Stacy walking down the hallway and still limping a little bit from the ankle lock she recieved at the hands of Crusher,Chad Williard walks up to her*

Chad - Hey Stacy you going to be okay?

Stacy - Oh hey Chad yeah I'm going to be fine...thanks for asking

*She smiles and goes into the dressing room where Jason is seen*

Jason - Let me help you

*He walks her over to the couch and has her sit down*

Stacy - I'm so sorry for getting involved

Jason - Oh you don't need to apologize

Stacy - But if it weren't for me you would still bE the champion

*He sits down on the couch next to her and puts his arm around her*

Jason - None of it was your fault sweetie...Crusher had no right to do what he did to you

Stacy - Yeah

Jason - and now for that he thinks he deserves another shot at the TV Title...why am I not involved that match? I'm the champion that lost the belt thanks to him kicking out at the last second and he gets another shot at it...I'm telling it ain't right

Stacy - Well tonight you'll be in a match with Josh who lost his title too...no thanks to Troy

Jason - Yeah and it's a tag team tournament and it's just another way to show everyone why we were and still are the greatest tag team to ever step foot in this company...Mr Oldschool and Industrial Pyscho will learn that the hard way tonight

Stacy - Well you better get ready

Jason - Yeah

*They kiss as the camera fades to black*
Jason is offline   Reply With Quote
Old 18 Mar 2007, 05:40 PM   #3 (permalink)
No Frills
 
Join Date: Jan 2004
Location: I'm back here
Posts: 6,344
Rep Power: 254
Nick Saban , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.Nick Saban , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.Nick Saban , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.Nick Saban , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.Nick Saban , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.Nick Saban , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.Nick Saban , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.Nick Saban , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.Nick Saban , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.Nick Saban , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.Nick Saban , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.
Default

I'm a bit confused here, I thought I'd brought this guy here to fight. If I knew we were here for a picnic, I would've brought a lunch instead of these here pills.

I have terrible news for the folks down here, what you saw was the rule and not the exception. He will leave people hurt. And I will sell these pills to the victims of the Gorilla. Mibson, you may as well buy them now, before you need 'em.

On another note, a former worker of mine who thought he was a bit too good for my pills is apparently hiding around here. A particular tiger as it is. You'll need 'em soon enough. Heh heh heh heh.
Nick Saban is offline   Reply With Quote
Old 20 Mar 2007, 10:11 AM   #4 (permalink)
The Peaceful One
 
Cryptic's Avatar
 
Join Date: Dec 2002
Location: Peaceville, Iowa
Posts: 202
Rep Power: 0
Cryptic is a STICKCryptic is a STICKCryptic is a STICKCryptic is a STICKCryptic is a STICKCryptic is a STICKCryptic is a STICKCryptic is a STICKCryptic is a STICKCryptic is a STICKCryptic is a STICK
Default

*Cryptic is backtage with April who is holding a mic*

*Cryptic appears to be rubbing his throat, clearly in some discomfort*

*April begins to interview Cryptic*

April: So Cryptic after your match with the Vanilla Gorilla how are you feeling? Have you managed to recover after that horrendous attack?

*Cryptic quickly stops rubbing his throat and grins from ear to ear, almost like a chesser cat*

Cryptic: Have i recovered? But of course, the moment he attacked me i had my guardian mother nature ready and waiting to heal my wounds. The peaceful one stands tall ready for whatever fate has installed for the peaceful one.

April: Are you pleased to still have your unbeaten run still on?

Cryptic: The peaceful one is blissfully happy. Vanilla Gorilla, attempted to kill me, but what doesn't kill you, only makes you stronger, remember that kids. The peaceful one is still here, still in this world providing hope and inspiration to those who have none and then to those who do. I stand tall not just for myself but for my peaceful fellow human beings and to represent the trees, mainly apple trees, but i love all trees and yes i also stand tall for you, but then so does Cryptic junior, but thats for another day.

April: Urgh...ok. Well anyway Cryptic how do you feel about your match with Curry Muncher tonight and your quest to rise to the top.

Cryptic: Tonight right here in IWO, i Cryptic, the peaceful one shall go 4-0 against Curry Muncher. I've seen Curry Muncher wrestle before, hes a great talent, mainly when it comes to consuming a mass amount of curry, no one can compete, but when in the ring against the peaceful one he will be second best in every area of the ring. The peaceful one is here to reach the top and with Curry Muncher in my way i'll simply have to call the indian take away to remove him from my path, so whats the number again?

April: Urgh, try 020...

*Cryptic politely stops here from finishing her sentence*

Cryptic: Oh it doesn't matter, my peaceful sister. That number can wait till after the match, cause were gonna celebrate tonight and while watching me defeat Curry Muncher, we'll nibble on a spicy take away of curry and chicken tika, but of course the Curry Man, nibbler, muncher or whatever his name is can join, i don't discriminate and we wouldn't want to deny him of some curry, now that would not be peaceful, cause if you ain't peaceful...

*Cryptic stops before he can finish his sentence and politely takes the mic of April, then holds it to the camera*

*Crowd finishes of the sentence*

Crowd: ...you ain't nothing!

*Crowd cheers*

*Cryptic walks aways in a cool, peaceful manner.

*Camera fades out*
Cryptic is offline   Reply With Quote
Old 20 Mar 2007, 01:02 PM   #5 (permalink)
Registered User
 
Mr Giggles's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 150
Rep Power: 109
Mr Giggles , I can't believe you got THIS far...Mr Giggles , I can't believe you got THIS far...Mr Giggles , I can't believe you got THIS far...Mr Giggles , I can't believe you got THIS far...Mr Giggles , I can't believe you got THIS far...Mr Giggles , I can't believe you got THIS far...Mr Giggles , I can't believe you got THIS far...Mr Giggles , I can't believe you got THIS far...Mr Giggles , I can't believe you got THIS far...Mr Giggles , I can't believe you got THIS far...Mr Giggles , I can't believe you got THIS far...
Default

Gel is pacing back and forth backstage. He keeps pausing to look at his watch.

Suddenly a large bag is thrown at his feet spilling strange green leaves onto the floor as the camera pans out to reveal Curry Muncher standing there with a big grin on his face.

Curry: "Eh gringo this oughta take care of that hippy fella. He will be so messed up after this stuff he wont have any fight left in him."

Gel: "Well thats fine for you but what the hell am I going to do about my match. i have to face some psycho gorilla type guy. Maybe I should just get drunk so it wont hurt as much?"

Curry muncher throws a duffel bag to gel.

Curry: "Gringo its not like you to get so discouraged. Try this on and see if it brings you back to perspective."

Curry walks away as Gel stares at the bag. he opens it as the camera fades to black.

Later on Gel is shown Wearing a fur vest and scottish kilt with his face half painted blue.

"Tonight I fight for honor! Tonight I fight for glory! The vanilla Gorilla may take my life tonght! BUT HE WILL NOT DEFEAT MY SPIRIT!"

Gel pulls a large sword from behind him and begins to stalk towards the ring.
__________________
Mr Giggles is offline   Reply With Quote
Old 20 Mar 2007, 07:55 PM   #6 (permalink)
Exo
Now, even sexier!
 
Exo's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Posts: 16,845
Rep Power: 5826
Exo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DC
Default

*Camera zooms in as the same 2 men who have been seen backstage the last few weeks are discussing matters and begins to over hear their conversation as they’re identities are revealed...

Stick: Man this place really fucking sucks. I had it better when I was slummin' streets every fuckin' night.

*Camera focuses on men and they begin their promo, talking with each other.

Exo: Yeah, well, all right, we got shit to do. Looks like we’re dealing with some chumps named Ravage and Barbwire Joe. Couple a second string nobody’s we got to kick to the curb and stomp their sad, sorry asses out of our way. We’ve dealt with tougher punks at the club on amateur night. And I’m talking about the bitches.

Stick: I'll break Faggage's fuckin face. As for Barbwire Homo, that bitch might be lucky to survive. Them boys won't know what the fuck hit 'em.

Exo: Yeah, no shit. I wonder how long they think they’re gonna last. Ain’t never been a couple of tougher motherfuckers in this place than us. We comin’ on strong and ‘bout to treat these bitches like prison whores. Face down and broken.

Stick: Broken, like the beer bottles I'm gonna smash across their fuckin' faces. They'll need their fuckin' dental records just to identify their sorry asses. Closed casket, if ya feel me.

Exo: I don’t even wanna think about it. If I get a drop of blood on my suit I’m gonna kill some motherfucker. Barbiedoll Joe and Sagage about to see the world in a whole new light. We gonna crush ‘em, make ‘em beg. Make ‘em bleed.

*Both men turn towards camera and walk right up to the lens.

Exo: My name is Exo and my associate here is mister Stick. But you can call us Thugged Out. This is just business to us, nothing personal Joe and Ravage. We sure you real nice people someplace else. But you’re in our way, and that means we gonna have to cut you down.

*Stick grabs camera and speaks right into it.

Stick: Joe, Ravage, you're bout to have a really fuckin' bad day. Resist and it'll get even worse for you two motherfuckers.

Exo: Exactly. Let’s get the fuck outta here. We ain’t got time for more of this crap. The ladies be waitin and the crissy is chilling nice. Let’s roll this shit right through Ravage and Joe. Those bitches bout to get Thugged Out.

*Stick shoves the camera away as Exo and Stick walk off to get ready for their match. Both men are confident and are eager to get the job done and back to the club, where everything is more comfortable. The black limo is shown waiting in the parking lot.
__________________

Click to subscribe to the podcast feed or Download Episode 33 and give your feedback in the KPWF room.

DEV INTERVIEW IS POSTED!



Exo is offline   Reply With Quote
Old 21 Mar 2007, 05:38 PM   #7 (permalink)
DC
I've got the power!
 
DC's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Location: Georgia
Posts: 15,838
Rep Power: 3193
DC , get a rope and a stool and a REALLY solid beam.  Fatso.DC , get a rope and a stool and a REALLY solid beam.  Fatso.DC , get a rope and a stool and a REALLY solid beam.  Fatso.DC , get a rope and a stool and a REALLY solid beam.  Fatso.DC , get a rope and a stool and a REALLY solid beam.  Fatso.DC , get a rope and a stool and a REALLY solid beam.  Fatso.DC , get a rope and a stool and a REALLY solid beam.  Fatso.DC , get a rope and a stool and a REALLY solid beam.  Fatso.DC , get a rope and a stool and a REALLY solid beam.  Fatso.DC , get a rope and a stool and a REALLY solid beam.  Fatso.DC , get a rope and a stool and a REALLY solid beam.  Fatso.
Send a message via MSN to DC
Default

*Joker is seen carving names into a wall with a knife...*

Joker: Razor, and Scorpion, two guys that have no idea how extreme things are going to be. Tag Team gold is just second nature to someone like me. Pain will come soon, and quick, but it's just the beginning, as the darkness falls over you two fools, you will rest in eternal damnation!

*Joker laughs and tosses the knife down as we see Razor and Scorpion carved into the wall.
__________________
looking for my sig? look harder!
DC is offline   Reply With Quote
Old 21 Mar 2007, 08:46 PM   #8 (permalink)
Never forget the name!
 
DrDoom's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Location: Australia
Posts: 3,330
Rep Power: 1138
DrDoom is Jeff Goldblum's first spoken line on film.DrDoom is Jeff Goldblum's first spoken line on film.DrDoom is Jeff Goldblum's first spoken line on film.DrDoom is Jeff Goldblum's first spoken line on film.DrDoom is Jeff Goldblum's first spoken line on film.DrDoom is Jeff Goldblum's first spoken line on film.DrDoom is Jeff Goldblum's first spoken line on film.DrDoom is Jeff Goldblum's first spoken line on film.DrDoom is Jeff Goldblum's first spoken line on film.DrDoom is Jeff Goldblum's first spoken line on film.DrDoom is Jeff Goldblum's first spoken line on film.
Send a message via MSN to DrDoom
Default

*Camera goes backstage where we see Mad Hugh Miller and Judge with the TV title strapped firmly around his waist*
Miller: I'm hear at this time with a man who has been on a roll of late. The Judge. I just wanted your thoughts about your match this week?
Judge: That's it? That's my introduction? Aren't you forgetting to mention something?
Miller: Um...no?
Judge: Oh...duck.
Miller: What?
Judge: Duck.
Miller: What are you taling a...*Judge hits Miller with a clothesline and dusts off his hands*
Judge: Let me redo that intro for you. *Judge takes mike from a knocked out Miller and impersonates his voice* I'm currently here with a man who claims he is on a mission, a man who is all about redemption, a man who is now a 2 time TV Champion, a man who is perfection, a man from whom you cannot run, a man from whom you cannot hide, a man like no other...THE JUDGE! *crowd boos*.
*Judge goes back to his normal voice*
Thanks for that Miller. This week is all about 2nd chances. Its all about new beginnings. I get a second reign with the title just like I said I would. Only this time my reign is gonna be different. This time I don't just have a belt. I have a mission. This belt is only one part of that mission. The mission does not end till I hold the IWO world title above my head over a bleeding knocked out commisioner.

DC you may have kept the IWO in buisness and kept that dictator Smith in buisness but it doesn't matter. I don't need the RWA to put Smith and you, the miserable arse kissing DC, out of buisness, permanently *crowd boos*.

This week I get to send another message about what happens to so called goody two shoes and suck ups when I have my first title defence of my 2nd reign against Crusher. I'm gonna send a message to you DC by annihilating Crusher once and for all.

Crusher I'm gonna beat you down so badly that your gonna have to change your name from 'Crusher' to 'The Crushed'. Don't think that I'm gonna underestimate you or get cocky cos I've beaten you before. That was the mistake I made in my last reign. But never again. I'm not gonna underestimate anyone but I am gonna dismantle everyone.

Crusher don't feel bad. Your just gonna be one of many who has come up against Justice and fallen short. But don't worry, I guarantee that by the end of our match you won't have to ask yourself the question anymore, cos I'm ending your championship dreams once and for all. So for the last time Crusher. Ask yourself this question: What you gonna do...what you gonna do...when the Judge...comes...for You!
*Judge chucks mike onto lifeless corpse of Miller and walks off*
__________________


Props to Sly as Hell for the banner.


Last edited by DrDoom; 21 Mar 2007 at 08:49 PM.
DrDoom is offline   Reply With Quote
Old 23 Mar 2007, 12:24 AM   #9 (permalink)
Registered User
 
Mr Giggles's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 150
Rep Power: 109
Mr Giggles , I can't believe you got THIS far...Mr Giggles , I can't believe you got THIS far...Mr Giggles , I can't believe you got THIS far...Mr Giggles , I can't believe you got THIS far...Mr Giggles , I can't believe you got THIS far...Mr Giggles , I can't believe you got THIS far...Mr Giggles , I can't believe you got THIS far...Mr Giggles , I can't believe you got THIS far...Mr Giggles , I can't believe you got THIS far...Mr Giggles , I can't believe you got THIS far...Mr Giggles , I can't believe you got THIS far...
Default

Masque is walking backstage for once. Not murdering anyone causing destruction or anything. Just walking?

He arrives in a room where there is something covered with a black cloth.

Masque walks up to it and pulls the cloth from the tank revealing it to be full of scorpions.

"Ah look at the beutiful creatures. So graceful so deadly."

He picks up one of the scorpions by the tail. He chuckles as it tries to attack him but cannot do any damage.

"However once you know its weakness it is simply a matter of removing it."

He slashes across the scorpions tail with a razor blade. It falls from sight as he holds up the blade and the tail.

"Ah these two are not a very reliable combination are they. I will so enjoy showing them their weaknesses."

Masque throws both at the camera and is suddenly gone.
__________________
Mr Giggles is offline   Reply With Quote
Old 23 Mar 2007, 01:58 AM   #10 (permalink)
Give it To Me..
 
The_One's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Location: Charlottesville Va.
Posts: 14,488
Rep Power: 2567
The_One should go home and get his fuckin' shinebox.The_One should go home and get his fuckin' shinebox.The_One should go home and get his fuckin' shinebox.The_One should go home and get his fuckin' shinebox.The_One should go home and get his fuckin' shinebox.The_One should go home and get his fuckin' shinebox.The_One should go home and get his fuckin' shinebox.The_One should go home and get his fuckin' shinebox.The_One should go home and get his fuckin' shinebox.The_One should go home and get his fuckin' shinebox.The_One should go home and get his fuckin' shinebox.
Send a message via AIM to The_One Send a message via MSN to The_One
Default

They say History will usually repeat itself. It's funny how that always seems to be true. Lets think back a little bit shall we?..Lets think back to about half a decade ago. A little company called the AWF was just getting started, floundering in the depths of the wrestling business..And they needed a champion..Someone who could put the company on it's shoulders and take it to new heights. Who did they look to?..Why..None other than me..The Unstoppable Force. I took the strap, and led the company to greatness. That company..the AWF..Has eventually evolved into what you see now..the IWO. See..It's funny how things come full circle, how what I do effects how this whole business is run for years afterwards..And now..The same oppertunity has come up.

The RWA..You see..I was there at the Press Confrence when this thing was created..And I shrugged it off as two bit crap, and I'm sure many other people did the same. What is the RWA doing now?...Just what the AWF was doing before..Floundering in the business..Crying out for attention..But just not getting it. When I won a title shot against Black Dragon..I wasn't aware that this would be the title I would be fighting for. But lets be real about it..A World Heavyweight Title is a World Heavyweight Title..No matter what the promotion is. Being the man is Being the man..And thats what I am..The man. I plan on being the man in the RWA..And doing for it just what I did for the AWF..Taking it to new heights.

Thats not to say I have turned my back on the IWO..I have made allegiances here..And I still appreciate the hardcore IWO fans as much as anyone..But when DC became champion..It hit me. I need to make an impact again..When I saw DC..Someone who I consider an equal..Become a World Champion..I feel like it was my right..My right to be one as well. No one should be able to receive what I can't receive. And you may be thinking..If I win the title..Does that DC and myself enemies?..And I can't answer that question for you..Only he can...Because quite frankly..It's not my problem if he doesn't like it. I would hope he would accept the competiton that I can provide him..And get over it. If not....Well..We'll get into that another time.

Back on the subject here..Tim Ross...RWA Champion. ..Now I must admit Mr. Ross..I don't know much about you..But what I do know is your reign as champion of the RWA has done nothing for the status of the title you hold over your shoulder. I believe you are simply a man of corporate greed who was put into the right place at the right time. The ball was given to you Ross..But you were never able to run with it. You stand as champion of a company that is going nowhere..But you don't seem to care. You don't sell Tim..It's a fact..Look at the RWA ratings..Look at the attendance. No one cares about Tim Ross..You should be happy to give this title to me..And let me lead the company that you seemingly invested so much in, to a better place.

Ross..It's people like you that make wrestling look like a laughingstock. You were handed the title on a silver platter. You were never made to work for it..You never had to bleed for it, and you feel it is your right to keep it and no one elses. That is wrong Ross. You are nothing but a pathetic white collar prick who gets his kicks off holding a Wrestling Championship. You have no love for the business that I have lost my family for. You care nothing about the business that I have broken my bones for. So I'm going to have to beat that love into you Ross..I'm going to have to beat that care into you...Because you don't understand the honor of a wrestling business. As champion and leader of a company, you are supposed to do the absolute best you can to watch it succeed, and you do not. It sickens me to no end Ross. So I'm going to have to take that belt off of you..And put it on someone who's worthy..someone who cares enough to lead the RWA where it needs to go..And that someone is me.

Ross..I only need one chance..One shot to beat you..Thats all it will take. You are a weak man sir. You have not faced anyone close to me..And you know that. I believe that deep down in your heart you know that, and you are moer than scared. I will beat you down within an inch of your life..And the only way you will have anything left in your carcus to step foot in an RWA or IWO ring again is if I let you have it. And after I take the RWA title..Whats next?..I'm sure thats on a lot of your minds..And to tell you the truth..I don't know yet. But you can believe one thing..And everyone who's listening or watching this right now should take this to heart. If the IWO wants some..I will lead the RWA against it. You see..Even though DC may have saved the IWO..And even though the RWA is now a part of the IWO..That doesn't mean I can't lead the RWA superstars in the IWO on a little..Revolition..So.. If DC wants to prove superiority over me..I will knock him down a peg. I still bleed IWO..That will never change. But an IV will soon be stuck into me as champion of the RWA. RWA blood will run through my veins..And when I beat you Ross..When I take the title that you have wasted and put it in the spotlight..The RWA will be a dominant company in the business..And the IWO..And everyone else can take it to the bank.

Tim Ross..You will not waste a championship anymore. It is mine..Thats a guarentee. And for the IWO..If you have a problem with it..I'll be right here with the RWA title over my shoulder waiting. Tim Ross..Pain..IS Mandatory..For you.
__________________

Last edited by The_One; 23 Mar 2007 at 02:06 AM.
The_One is offline   Reply With Quote
Old 23 Mar 2007, 02:30 PM   #11 (permalink)
Together We Can!
 
_Fox_'s Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Location: Wisconsin
Posts: 1,842
Rep Power: 704
_Fox_ is a STICK_Fox_ is a STICK_Fox_ is a STICK_Fox_ is a STICK_Fox_ is a STICK_Fox_ is a STICK_Fox_ is a STICK_Fox_ is a STICK_Fox_ is a STICK_Fox_ is a STICK_Fox_ is a STICK
Default

You know, I've always been told, "work hard, and you will achieve your goals." Every time I hear that phrase I die a little inside. I worked my whole life getting to the IWO, and now I'm working twice as hard to be not even average. I am so much smaller compared to Force, or Troy, hell even Blade. I have to resort to a weapon to defeat my opponents. Yes this title match means everything to me, a chance to get back what I once held, but how much further can a guy like me climb in the rankings.

Will I ever be able to over power Judge? No! Will I ever be able to out wrestle Force? It possible but unlikely? I have the drive and charisma to become a great wrestler, but I physically can't do it. Mentally I can't prepare and outsmart the best, but it's not enough. Coming on redemption I face Blade, Giggles, and Oko, My chance of beating these guys is 25%. Each of us can win at any moment. It doesn't matter who the champ is in this match, it doesn't matter who the underdog is. All that matters is that 1.....2.....3..................................... ...................

By the end of redemption I will walk out with the IWO Hardcore Title, but I will also walk in prepared for the worst to happen. There is a spot for me to shine, and whenever the spot opens, I will attack again and again and again!!!
__________________


The War
You support pulling out, I say USE A CONDOM!!!!
_Fox_ is offline   Reply With Quote
Old 23 Mar 2007, 05:03 PM   #12 (permalink)
Heavyweight
 
Sinestro's Avatar
 
Join Date: Dec 2002
Location: Vancouver, WA
Posts: 3,637
Rep Power: 648
Sinestro is a STICKSinestro is a STICKSinestro is a STICKSinestro is a STICKSinestro is a STICKSinestro is a STICKSinestro is a STICKSinestro is a STICKSinestro is a STICKSinestro is a STICKSinestro is a STICK
Send a message via AIM to Sinestro Send a message via MSN to Sinestro Send a message via Yahoo to Sinestro
Default

*The Josh makes his way to the ring, shaking hands with the fans*

"Ladies and gentlemen, I come to you a sadden man. I lost my title. Pure and simple, Blade had a good night. Just remember, Blade, I will be coming back for what's mine and it will be a good one for me."

*Crowd cheers as he pauses*

"Now, this week, the Greatest Tag Team in IWO history is reunited for a chance to win something we're no strangers to: The IWO Tag Team Championship titles. Now, Oldschool and Industrial Psycho, you want to become champs in the IWO? Well, you will get a chance to prove that you don't deserve to be in the IWO. When Jason and I are done with you, you will need to find a job at McDonalds or maybe you could find one a mom and pop's place. So bring all you have, cause I don't want you to bitch when you're beat. For I am the Josh, the true king of battle, at all times!"
__________________

Thanks to Monica for the banner and the avatar

<a href="http://member.square-enix.com/na/"><img src="http://member.square-enix.com/na/data/signature/16975.gif" border="0" /></a>
Quote:
Originally Posted by Sinestro Corps Oath
In blackest day, in brightest night,
Beware your fears made into light
Let those who try to stop what's right,
Burn like my power... Sinestro's might!
Sinestro is offline   Reply With Quote
Old 23 Mar 2007, 09:15 PM   #13 (permalink)
Registered User
 
Mr Giggles's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 150
Rep Power: 109
Mr Giggles , I can't believe you got THIS far...Mr Giggles , I can't believe you got THIS far...Mr Giggles , I can't believe you got THIS far...Mr Giggles , I can't believe you got THIS far...Mr Giggles , I can't believe you got THIS far...Mr Giggles , I can't believe you got THIS far...Mr Giggles , I can't believe you got THIS far...Mr Giggles , I can't believe you got THIS far...Mr Giggles , I can't believe you got THIS far...Mr Giggles , I can't believe you got THIS far...Mr Giggles , I can't believe you got THIS far...
Default

AlliSabbah walks out to the ring to a huge chorus of boos. However he seems oblivious to this as hes smiling and waving to the crowd as if they are cheering him like never before.

He enters the ring and stands smiling as the crowd finally stops booing long enough for him to actually speak.

"Ahhh the thrill of victory is so much sweeter when I can share it with all of you my adoring fans."

The crowd yells in anger. One distinct voice is heard yelling "What Fans?" to which Allis security runs up and drags him from the arena. Alli watches and the crowd is completely silent now.

"So nobody else feels like saying anything hmmmm. Thats good. Now to my reason for being here. I just wanted to thank all of you for the support you have shown me and as a reward I have a gift for all of you."

This said money begins falling from the ceiling as Alli climbs out of the ring. The crowd starts cheering like crazy and some chants of Alli Alli break out. However once he is almost to the exit somebody yells. "Hey this isnt real money!" a closeup of the bills are shown and they are indeed just fake money with Allis face on it. He leaves chuckling as the crowd boos and some try to get past security at him.
__________________
Mr Giggles is offline   Reply With Quote
Old 24 Mar 2007, 03:33 AM   #14 (permalink)
Registered User
 
Mr Giggles's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 150
Rep Power: 109
Mr Giggles , I can't believe you got THIS far...Mr Giggles , I can't believe you got THIS far...Mr Giggles , I can't believe you got THIS far...Mr Giggles , I can't believe you got THIS far...Mr Giggles , I can't believe you got THIS far...Mr Giggles , I can't believe you got THIS far...Mr Giggles , I can't believe you got THIS far...Mr Giggles , I can't believe you got THIS far...Mr Giggles , I can't believe you got THIS far...Mr Giggles , I can't believe you got THIS far...Mr Giggles , I can't believe you got THIS far...
Default

A broken spirited Mr Giggles is shown sitting in the back of the arena watching a video of one of his earlier matches when the fans would cheer him instead of boo.

He then fast forwards it until it shows the crowd booing him. He rewinds it to show more cheers and fast forwards it again.

He does this a few times and finally he stops. He appears to be thinking heavily upon his past.

Suddenly he jump up startled as a narrators voice says.

"Mr Giggles. Once he was loved by the fans for his antics and on the road to glory. He has fallen from grace. The future is his he has only to take the first steps."

Giggles looks all around out the door and everywhere as the voice continues yet nobody is there.

"Giggles. Will he rise up and regain his place as the hero of the downtrodden? Or will he fade away and lose hope forever?"

Giggles looks to the sky and crosses himself. He then gets a grim look of determination on his face and his choice made storms from the back toward the ring.

After he has been gone a while laughter can be heard from the mysterious voice who gave him his inspiration. Yet still nobody can be seen.
__________________
Mr Giggles is offline   Reply With Quote
Old 24 Mar 2007, 05:04 PM   #15 (permalink)
John_In_HIFI
Guest
 
Posts: n/a
Default

* we see a pissed off blade staring into the camera*

Josh well it seems like you have gotten a taste of what hardcore is by not letting up on me with that barbwire bat. yea i still maybe feeling it today but from a person like you i respect that. You made me taste my own blood and you went physco which isnt a bad thing BUT you see im the better man and i have the gold back around my waist. It Isnt the IWO heavyweight title but i guess it will do for now. Josh I give you a rematch when ever you want because a man like you deserves one, not some loser like Dragon, or the other idiots that claim they are hardcore.

But IWO your fucking serious putting me in a four way with these slack off losers?! And for my hardcore belt i just one?! Thats the most ridiculous thing i have even seen and have to do in the entire IWO career i have. Whats worse than all of this is i have to face black dragon again. The worst hardcore champion we have seen the world over...ok well maybe not...there is Al Snow but he isnt here in IWO, I am and i could kick his ass like i will these three freaks tonight.

IWO If i don't get any real competition and an IWO Heavyweight title shot soon, i swear ill disgrace this belt and cause a disruption in this company and make everyone pay for it.

*Blade takes his fist and punches teh camera breaking the lens*


sorry bout the late response, i thought Saturday night at 8, my bad
  Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On



All times are GMT -5. The time now is 04:46 PM.

Attribution:
Powered by Yahoo Answers



Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.0 PL2 © 2011, Crawlability, Inc.