ProWrestling Fans WWE TNA Forum

Go Back   ProWrestling Fans WWE TNA Forum > Wrestling > General Wrestling

General Wrestling Any non-WWE/TNA wrestling discussion goes in here. This includes wrestling history.

Are there any other TNA fans on here?
Reply
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 01 Nov 2010, 10:52 PM   #1 (permalink)
Fresh Noob
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 3
Rep Power: 0
Joey Nailz is on a distinguished road
Default Are there any other TNA fans on here?

I watch TNA because I don't like wrestling. My ideal Thursday night consists of spending two hours staring at old men arguing, nonsensical plotlines, and watching a spot monkey screw up a chair shot and hospitalize a much more talented man.
Joey Nailz is offline   Reply With Quote
Old 01 Nov 2010, 10:57 PM   #2 (permalink)
Heavyweight
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,727
Rep Power: 11
Chicago Knight is on a distinguished road
Default

No.They rarely come out of the closet.
Chicago Knight is offline   Reply With Quote
Old 01 Nov 2010, 11:17 PM   #3 (permalink)
Fresh Noob
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 3
Rep Power: 0
........ is on a distinguished road
Default

Yes, like TNA.
........ is offline   Reply With Quote
Old 01 Nov 2010, 11:22 PM   #4 (permalink)
Young Noob
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 99
Rep Power: 10
Scott Hall __HEY YO_ is on a distinguished road
Default

Right now TNA has better Tag Team Wrestling, Women's Wrestling and great storylines who cares if they stole the ''Jeff Hardy Heel Turn'' from WCW Bash At The Beach 1996 cause in my opinion I think this is the best thing to happen to TNA in a long long time and plus now that Vince Russo is gone TNA just keeps getting better and better.
Scott Hall __HEY YO_ is offline   Reply With Quote
Old 01 Nov 2010, 11:27 PM   #5 (permalink)
Fresh Noob
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 32
Rep Power: 0
Mr.CT is on a distinguished road
Default

I like TNA!!!
Mr.CT is offline   Reply With Quote
Old 01 Nov 2010, 11:33 PM   #6 (permalink)
Jobber
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 125
Rep Power: 10
Kevin Anderson is on a distinguished road
Default

Yeah. Just ask Matt Hardy.
Kevin Anderson is offline   Reply With Quote
Old 01 Nov 2010, 11:37 PM   #7 (permalink)
Jobber
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 151
Rep Power: 10
Jay Titan is on a distinguished road
Default

Better Than PG ain't it???
Jay Titan is offline   Reply With Quote
Old 01 Nov 2010, 11:44 PM   #8 (permalink)
Fresh Noob
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 2
Rep Power: 0
cleveland browns fan for life is on a distinguished road
Default

hell yeah i love tna wrestling way better than that pg rating crap
cleveland browns fan for life is offline   Reply With Quote
Old 01 Nov 2010, 11:47 PM   #9 (permalink)
Cruiserweight
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 780
Rep Power: 10
Misshildy is on a distinguished road
Default

Yup me
Misshildy is offline   Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Back in the day,Were the WWF fans and WCW fans at war like the TNA fans and WWE fans are today? He Returns 8/15/10 General Wrestling 6 01 Aug 2010 11:35 PM
Wwe fans tna fans Pokemon heart gold and soul silver is almost hear? WOW General Wrestling 8 12 Mar 2010 05:19 PM
Wwe fans tna fans Pokemon heart gold and soul silver is almost hear? WOW General Wrestling 5 09 Mar 2010 03:07 PM
News 'Skins' fans will love, and 'Boys' fans will hate.... STICK Sports 3 20 Feb 2004 06:15 PM
Enterainment Fans, Wrestling Fans, Vince......Who is the real problem Dre General Wrestling 7 20 Jan 2004 01:28 AM


All times are GMT -5. The time now is 06:03 AM.

Attribution:
Powered by Yahoo Answers



Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.0 PL2 © 2011, Crawlability, Inc.