ProWrestling Fans WWE TNA Forum

Go Back   ProWrestling Fans WWE TNA Forum > Wrestling > General Wrestling

General Wrestling Any non-WWE/TNA wrestling discussion goes in here. This includes wrestling history.

Does anyone else kinda want chris jericho to .. ?
Reply
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 21 Jun 2010, 04:29 PM   #1 (permalink)
Young Noob
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 70
Rep Power: 8
DX-HBK=BrokeMyHeart is on a distinguished road
Default Does anyone else kinda want chris jericho to .. ?

be face? i kinda do, and i also think they should push him more. he isnt getting enough credit or attention for the talent he has. i loved the days when he was in a feud with the rock, bring that chris jericho back!















long live DX! HBK! HHH!















also: does anyone else want to see him wearing spandex/tights? lol i do
DX-HBK=BrokeMyHeart is offline   Reply With Quote
Old 21 Jun 2010, 04:33 PM   #2 (permalink)
Fresh Noob
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 6
Rep Power: 0
soleil: MY LEG is on a distinguished road
Default

idk I stopped watching three years ago
soleil: MY LEG is offline   Reply With Quote
Old 21 Jun 2010, 04:37 PM   #3 (permalink)
Jobber
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 274
Rep Power: 8
cdmnumber1fan is on a distinguished road
Default

I think they might be doing that. Have you noticed that he's being billed from Winnipeg, Manitoba, Canada lately, I know that's stupid but to me that signifies a face turn.
cdmnumber1fan is offline   Reply With Quote
Old 21 Jun 2010, 04:42 PM   #4 (permalink)
Jobber
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 178
Rep Power: 8
Behold The King! is on a distinguished road
Default

To be perfectly honest with you...YES! Triple H is my favourite wrestler heel or face, but a face Chris Jericho makes me question who I like more: Triple H or face Chris Jericho. Now don't get me wrong, a heel Chris Jericho is fantastic and carries feuds incredibly well, I like how he is putting over Evan Bourne as a heel and I like how he isn't overused like most of the main eventers, but bring back Y2J, the real Chris Jericho.
Behold The King! is offline   Reply With Quote
Old 21 Jun 2010, 04:48 PM   #5 (permalink)
Fresh Noob
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 17
Rep Power: 0
Ted DiBiase_s Accountant {Em is on a distinguished road
Default

yeah I do too. I think he is moving aside for the younger talent to shine; that's how humble and cool he is
Ted DiBiase_s Accountant {Em is offline   Reply With Quote
Old 21 Jun 2010, 04:57 PM   #6 (permalink)
Jobber
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 242
Rep Power: 8
Lizacod is on a distinguished road
Default

Face Chris Jericho is awesome! I like him either way, but I'd much rather laugh with him than at him.
Lizacod is offline   Reply With Quote
Old 21 Jun 2010, 05:03 PM   #7 (permalink)
Fresh Noob
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 37
Rep Power: 0
lacey. is on a distinguished road
Default

first off- HHH RULES















second- HBK BABY!















third- DX = BEST TAG TEAM EVER!















pfew now that thats over lol















i do want jericho to be face. i like him as a wrestler and he needs to be more of a likeable person in the ring, cause his non-wrestling stuff hes a really mellow chill cool guy and i just dont like the persona they gave him.















and yeah he looked wayy better in pants 3















he's pretty attractive if you think about it
lacey. is offline   Reply With Quote
Old 21 Jun 2010, 05:07 PM   #8 (permalink)
Fresh Noob
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 5
Rep Power: 0
Axl Deadpool is on a distinguished road
Default

Make Jericho act like his WCW character like:































Wear a Monday Night Jericho t-shirt















bring back his WCW manager Ralphus















Jericho should brag about being the man of 1004 moves
Axl Deadpool is offline   Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Is it just me or Big Show dumping Jericho for MIz looked kinda...gay? The True Clown Prince of Crime General Wrestling 7 18 Feb 2010 07:02 AM
Chris Jericho... David World Wrestling Entertainment 18 19 Oct 2007 03:26 PM
Who's better and why?.....RVD or Chris Jericho..... Oeo World Wrestling Entertainment 8 03 Dec 2004 12:47 PM
What would you do with Chris Jericho? Grail World Wrestling Entertainment 4 29 Aug 2002 05:28 PM


All times are GMT -5. The time now is 04:27 AM.

Attribution:
Powered by Yahoo Answers



Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.0 PL2 © 2011, Crawlability, Inc.