ProWrestling Fans WWE TNA Forum

Go Back   ProWrestling Fans WWE TNA Forum > Wrestling > General Wrestling

General Wrestling Any non-WWE/TNA wrestling discussion goes in here. This includes wrestling history.

Wrestling: Marcus,paul,Deadmanraisin and others.?
Reply
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 14 Jan 2014, 10:43 AM   #1 (permalink)
Fresh Noob
 
Join Date: Jan 2014
Posts: 34
Rep Power: 0
???¢? ?????? (?.¢.? ??????? ????) is on a distinguished road
Default Wrestling: Marcus,paul,Deadmanraisin and others.?

Look marcus i cant say any badwords to u cuz i always saw u as my homie but mr.heyman took things too far and now ur teasing and abusing me i really dont have any kinda issue with u its isnt like i am afraid ,but yeah i do afraid to loose a homie u see therez very few people out there whom i like and sees as my homie so,dont take it seriously whatever mr. Heyman said i will take care of him.















#RESPECT































@paul: man looks its and e fed there are some of my homies out there u do a great job but then again u shud talk about my next oponent which is DID I DO DAT not the entire roster so,pls dont take this too far do the job but yeah talk about my oponent not anybody else.































@deadmanraisin: let this time mr. Heyman a chance forgive him he wont make a mess again well if he got what i said ur the boss tell him what he have to do atlast u hired him.































@others:marcus is my homie doesnt meant u all can say whatever u want to against me do urself a favor just shut ur jobbing mouth and walk away...















To my homies: i pesonally appologize what mr. Heyman said to u all and i promise this thing wont be repeated by heyman again.































@Paul, do u get it?u have to speck fo me against my OPPONENT not against my HOMIES u see its easy to make an enemy but to hard to make a homie, ur job from now will be only talk about my opponent who is DID I DO DAT, dats it.















Thanx to all my homies and MR. Deadmanraisin































@Paul, this is it from now on be carefull,yeah u can start talking trash about DID I DO DAT i would love to see that.
???¢? ?????? (?.¢.? ??????? ????) is offline   Reply With Quote
Old 14 Jan 2014, 10:50 AM   #2 (permalink)
Fresh Noob
 
Join Date: Jan 2014
Posts: 4
Rep Power: 0
Paul Heyman (TCW) is on a distinguished road
Default

Brock! I am so sorry. I was only trying to further your career! I did not mean to cause this sort of havoc around here.































And Mr. Dead Man Rising I am really sorry. PLEASE take me out of the match. I am NOT a wrestler.































@Brock Check your Email! I sent you something
Paul Heyman (TCW) is offline   Reply With Quote
Old 14 Jan 2014, 10:52 AM   #3 (permalink)
Young Noob
 
Join Date: Jan 2014
Posts: 93
Rep Power: 4
Marcus ? (T.C.W) is on a distinguished road
Default

I respect you brock....ALWAYS!































@ Heyman Brock lesnar doesn't need you MR. FAKE-MEN















His carreer would be better off on his own































He's a real competitor















Not running mouth like you are































UNBELIEVABLE!
Marcus ? (T.C.W) is offline   Reply With Quote
Old 14 Jan 2014, 11:01 AM   #4 (permalink)
Fresh Noob
 
Join Date: Jan 2014
Posts: 22
Rep Power: 0
SK (T.C.W.) is on a distinguished road
Default

You're right brah....Heyman bad mouthed me for absolute no reason...I was ignoring him because I have a lot of respect for you.
SK (T.C.W.) is offline   Reply With Quote
Old 14 Jan 2014, 11:04 AM   #5 (permalink)
Fresh Noob
 
Join Date: Jan 2014
Posts: 16
Rep Power: 0
The Phenomenal One T.C.W is on a distinguished road
Default

This why you never let another man speak for you Lesnar. His words are creating enemies.















______________































Heyman, don't think this is over because DeadManRising let you out of the match. I don't need a ring to create carnage. I will get my hands on you. I don't care if I have track you down backstage or kick down your front door. I will find you.
The Phenomenal One T.C.W is offline   Reply With Quote
Old 14 Jan 2014, 11:15 AM   #6 (permalink)
Fresh Noob
 
Join Date: Jan 2014
Posts: 40
Rep Power: 0
Super Cena TCW is on a distinguished road
Default

you should fire heyman dude!
Super Cena TCW is offline   Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Paul Heyman or Paul Bearer, who has had more influence in wrestling? Faded [Identity Crisis] General Wrestling 6 18 Oct 2012 03:42 PM
Do you think that Marcus Cor Von will ever come back to professional wrestling? WWE Wannabe David Bennett! General Wrestling 5 26 Mar 2010 02:52 PM
ECW 4/10/07 - Vince to appear, RVD vs Marcus Cor Von mtcal World Wrestling Entertainment 9 11 Apr 2007 07:19 AM
More trouble for Marcus Vick Dan Snyder Sports 11 13 Jan 2006 12:01 AM
Marcus Vick to go Pro DC Sports 18 11 Jan 2006 10:03 AM


All times are GMT -5. The time now is 10:25 PM.

Attribution:
Powered by Yahoo Answers



Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.0 PL2 © 2011, Crawlability, Inc.