ProWrestling Fans WWE TNA Forum

Go Back   ProWrestling Fans WWE TNA Forum > Wrestling > General Wrestling

General Wrestling Any non-WWE/TNA wrestling discussion goes in here. This includes wrestling history.

what do u think of this wrestler character?
Reply
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 12 Oct 2011, 03:59 PM   #1 (permalink)
Fresh Noob
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 47
Rep Power: 0
championjdg is on a distinguished road
Default what do u think of this wrestler character?

he is 6 ft 4 250. he goes by championjdg-just damn good. he is cocky arrogrant person who believe it is his destiny to be champion. he has highflyer moves and taunts a lot. he say it is nothing personal it's just business. he is the leader of group of guys call the destroyers. they go out and seek, kill and destroy anyone that anyone want them to if they are paid. his finishers are Inverted DDT which he calls the silencer and Side Effect[3] (Wrist?lock sitout side slam)which he call the champion effect.
championjdg is offline   Reply With Quote
Old 12 Oct 2011, 04:02 PM   #2 (permalink)
Fresh Noob
 
Join Date: Oct 2011
Posts: 8
Rep Power: 0
The Guidance Counselor is on a distinguished road
Default

I think it's good......are you gonna drive a different car out every week too?maybe have your own ring announcer?
The Guidance Counselor is offline   Reply With Quote
Old 12 Oct 2011, 04:08 PM   #3 (permalink)
Fresh Noob
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 33
Rep Power: 0
Moneyonmymind is on a distinguished road
Default

Kinda does sound a little bit like Del Rio. The name just doesn't work either. Not bad overall, but I would go with another name. Too close to JTG
Moneyonmymind is offline   Reply With Quote
Old 12 Oct 2011, 04:13 PM   #4 (permalink)
Fresh Noob
 
Join Date: Oct 2011
Posts: 8
Rep Power: 0
? c? ???? is on a distinguished road
Default

HAHA. I agree with the first answer.
? c? ???? is offline   Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Is the character Juan Cena a real character in WWE? Bobbi General Wrestling 7 24 Nov 2010 05:47 PM
Who has In-Ring Character? Dante World Wrestling Entertainment 9 19 Jul 2004 09:13 PM
If you could be any cartoon character which one would you be? Bad Magick Archives 15 24 Nov 2002 01:25 AM
Which Simpsons Character Are You??? Igloo Archives 26 31 Oct 2002 06:25 AM


All times are GMT -5. The time now is 05:30 PM.

Attribution:
Powered by Yahoo Answers



Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.0 PL2 © 2011, Crawlability, Inc.