ProWrestling Fans WWE TNA Forum

Go Back   ProWrestling Fans WWE TNA Forum > ProWrestlingFans > Archives

Archives PWFans Forums Archives - Where all the old threads go...

When the fudge are these moronic colors gonna turn back to normal?
 
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 26 Nov 2002, 10:31 PM   #1 (permalink)
You WILL Be Regulated....
 
Mr. Marbles's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Location: Where rhythm's life, and life is rhythm
Posts: 8,988
Rep Power: 53
Mr. Marbles is totally BABLAM-ableMr. Marbles is totally BABLAM-ableMr. Marbles is totally BABLAM-ableMr. Marbles is totally BABLAM-ableMr. Marbles is totally BABLAM-ableMr. Marbles is totally BABLAM-ableMr. Marbles is totally BABLAM-ableMr. Marbles is totally BABLAM-ableMr. Marbles is totally BABLAM-ableMr. Marbles is totally BABLAM-ableMr. Marbles is totally BABLAM-able
Default When the fudge are these moronic colors gonna turn back to normal?

These fruity blue colors have got to GO. Dammit, this isn't the DC comics forum. This is PWF. Where's the sweet blackness? These colors make me wanna puke! (WHARF!!!!!) They suck! Turn them back to normal, or I swear I will lay some Marbles down on your candy ass!
__________________
Quote:
Originally posted by Mr. McMahon
Marbles is what all you wannabees want to be. he is who you think about when you touch yoursleves at night. He is the person you think about everyone someone says, "what do you want to be when you grow up?" Hes the person your girlfriend thinks about when youre inside her, and hes the one your parents really wanted. His dick is the one your dick looks up to. He is the marbleous one. The one that YOU ALL WANT TO BE
Mr. Marbles is offline  
Old 26 Nov 2002, 10:33 PM   #2 (permalink)
StarScream
Guest
 
Posts: n/a
Default

i use to think the original colors sucked ass...but i got use to them...just thought id like to share
 
Old 26 Nov 2002, 10:35 PM   #3 (permalink)
Exo
Now, even sexier!
 
Exo's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Posts: 16,844
Rep Power: 5827
Exo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DC
Default

i like the new colors
__________________

Click to subscribe to the podcast feed or Download Episode 33 and give your feedback in the KPWF room.

DEV INTERVIEW IS POSTED!



Exo is offline  
Old 26 Nov 2002, 10:38 PM   #4 (permalink)
Psycho in my own mind...
 
Join Date: Aug 2002
Location: PG Reppin'
Posts: 28,819
Infractions: 1/0 (0)
Rep Power: 7819
STICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DC
Default

I don't see too much blue, just on the scroll tracks, and a few other little clickable things are blue. My background is black, and I have grey type. I don't see too much of a difference than what I had before, just the orange changed.
STICK is offline  
Old 26 Nov 2002, 10:42 PM   #5 (permalink)
Exo
Now, even sexier!
 
Exo's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Posts: 16,844
Rep Power: 5827
Exo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DC
Default

you have the other skin turned on in your personal prefs. I guess the new one is for the default only then. I wish they'd make a few more but it's prolly a pain.
__________________

Click to subscribe to the podcast feed or Download Episode 33 and give your feedback in the KPWF room.

DEV INTERVIEW IS POSTED!



Exo is offline  
Old 26 Nov 2002, 10:54 PM   #6 (permalink)
Psycho in my own mind...
 
Join Date: Aug 2002
Location: PG Reppin'
Posts: 28,819
Infractions: 1/0 (0)
Rep Power: 7819
STICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DC
Default

Quote:
Originally posted by y2jerichoaddict
you have the other skin turned on in your personal prefs. I guess the new one is for the default only then. I wish they'd make a few more but it's prolly a pain.
Hmm, I had it on default, and I just changed it to grey links and see no change lol. Maybe it has something to do with the color scheme I set for my comp. I went through and changed the entire color scheme. You think that could possibly be it?
STICK is offline  
Old 26 Nov 2002, 11:09 PM   #7 (permalink)
Feel The Pain
 
Hrr Rk's Avatar
 
Join Date: Nov 2002
Location: Michigan
Posts: 671
Rep Power: 23
Hrr Rk is a splendid one to beholdHrr Rk is a splendid one to beholdHrr Rk is a splendid one to beholdHrr Rk is a splendid one to beholdHrr Rk is a splendid one to beholdHrr Rk is a splendid one to behold
Send a message via ICQ to Hrr Rk Send a message via AIM to Hrr Rk
Default

They look ok to me.
__________________
Hrr Rk is offline  
Old 26 Nov 2002, 11:14 PM   #8 (permalink)
Screwball
 
Wolf's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Location: Bum Fuckin Egypt
Posts: 1,674
Rep Power: 33
Wolf has a brilliant futureWolf has a brilliant futureWolf has a brilliant futureWolf has a brilliant futureWolf has a brilliant futureWolf has a brilliant futureWolf has a brilliant futureWolf has a brilliant futureWolf has a brilliant futureWolf has a brilliant futureWolf has a brilliant future
Send a message via AIM to Wolf Send a message via MSN to Wolf
Default

I wouldn't mind the option to see the board the old way, But these clors are fine. Try and get use to them.
__________________




My Teams

Wolf is offline  
Old 26 Nov 2002, 11:19 PM   #9 (permalink)
SC
ATWA
 
SC's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Posts: 12,344
Rep Power: 781
SC is a god damn rich cunt.SC is a god damn rich cunt.SC is a god damn rich cunt.SC is a god damn rich cunt.SC is a god damn rich cunt.SC is a god damn rich cunt.SC is a god damn rich cunt.SC is a god damn rich cunt.SC is a god damn rich cunt.SC is a god damn rich cunt.SC is a god damn rich cunt.
Default

we have another color, just go to profile, there not as good as last time but if you dont like these colors than use those, plus people seem to like the new colors so they arent gonna change.
__________________
SC is offline  
Old 26 Nov 2002, 11:25 PM   #10 (permalink)
Exo
Now, even sexier!
 
Exo's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Posts: 16,844
Rep Power: 5827
Exo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DC
Default

Quote:
Originally posted by STICK
Hmm, I had it on default, and I just changed it to grey links and see no change lol. Maybe it has something to do with the color scheme I set for my comp. I went through and changed the entire color scheme. You think that could possibly be it?
I don't know. You might have cached the site to your hard drive to save time and your browser isn't seeing the new links? Other than that I don't know. Try to empty your cache folder and see if that helps.
__________________

Click to subscribe to the podcast feed or Download Episode 33 and give your feedback in the KPWF room.

DEV INTERVIEW IS POSTED!



Exo is offline  
Old 26 Nov 2002, 11:37 PM   #11 (permalink)
Psycho in my own mind...
 
Join Date: Aug 2002
Location: PG Reppin'
Posts: 28,819
Infractions: 1/0 (0)
Rep Power: 7819
STICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DC
Default

Quote:
Originally posted by y2jerichoaddict


I don't know. You might have cached the site to your hard drive to save time and your browser isn't seeing the new links? Other than that I don't know. Try to empty your cache folder and see if that helps.
I dunno, I'll try that. Is it my cookies folder, or a folder called cache or what?
STICK is offline  
Old 26 Nov 2002, 11:49 PM   #12 (permalink)
Moderator Of Good & Evil
 
The Wanderer's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Location: Walking upon high, as I step to the edge to see my world below..
Posts: 6,505
Rep Power: 151
The Wanderer , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.The Wanderer , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.The Wanderer , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.The Wanderer , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.The Wanderer , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.The Wanderer , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.The Wanderer , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.The Wanderer , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.The Wanderer , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.The Wanderer , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.The Wanderer , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.
Default

The colour is better now than it was before...
__________________
The Wanderer is offline  
Old 26 Nov 2002, 11:53 PM   #13 (permalink)
Exo
Now, even sexier!
 
Exo's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Posts: 16,844
Rep Power: 5827
Exo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DC
Default

Quote:
Originally posted by STICK
I dunno, I'll try that. Is it my cookies folder, or a folder called cache or what?
If you go to your system prefs and find a cache folder it should have option to empty it. I don't know if that'll help but it might. other than that i don't know what to do.
__________________

Click to subscribe to the podcast feed or Download Episode 33 and give your feedback in the KPWF room.

DEV INTERVIEW IS POSTED!



Exo is offline  
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Everyday Normal Guy Dante Off-Topic 6 05 Feb 2008 06:25 PM
And we're gonna go to Washington DC and take back the white house yaaaaaaaaaaaaaaaay! David Archives 8 26 Jan 2004 01:12 PM
Faggy stalker,Is back as another stalker, Fudge sickle,Stalking THE TRUTH TR(UTH)IPLE H WarZone 17 28 Oct 2002 10:47 PM
Turn your clocks back 1 hr Archives 7 27 Oct 2002 10:53 AM


All times are GMT -5. The time now is 05:48 PM.

Attribution:
Powered by Yahoo Answers



Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.0 PL2 © 2011, Crawlability, Inc.