ProWrestling Fans WWE TNA Forum

Go Back   ProWrestling Fans WWE TNA Forum > ProWrestlingFans > Archives

Archives PWFans Forums Archives - Where all the old threads go...

Guess my sexual orientation.
 
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 27 Oct 2002, 03:59 AM   #1 (permalink)
You WILL Be Regulated....
 
Mr. Marbles's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Location: Where rhythm's life, and life is rhythm
Posts: 8,988
Rep Power: 53
Mr. Marbles is totally BABLAM-ableMr. Marbles is totally BABLAM-ableMr. Marbles is totally BABLAM-ableMr. Marbles is totally BABLAM-ableMr. Marbles is totally BABLAM-ableMr. Marbles is totally BABLAM-ableMr. Marbles is totally BABLAM-ableMr. Marbles is totally BABLAM-ableMr. Marbles is totally BABLAM-ableMr. Marbles is totally BABLAM-ableMr. Marbles is totally BABLAM-able
Default Guess my sexual orientation.

Okay, it's real simple. Here's the rules. Guess my sexual prefernces. Am I straight? Gay? Bi-sexual? Or am I into really weird shit? If you think I am, then you must correctly guess the type of animal I copulate with to earn full credit.


Ready? Go!
__________________
Quote:
Originally posted by Mr. McMahon
Marbles is what all you wannabees want to be. he is who you think about when you touch yoursleves at night. He is the person you think about everyone someone says, "what do you want to be when you grow up?" Hes the person your girlfriend thinks about when youre inside her, and hes the one your parents really wanted. His dick is the one your dick looks up to. He is the marbleous one. The one that YOU ALL WANT TO BE
Mr. Marbles is offline  
Old 27 Oct 2002, 04:34 AM   #2 (permalink)
Orphaned.
 
Join Date: Aug 2002
Posts: 10,404
Rep Power: 472
SodaGirl is a PWF Hall of FamerSodaGirl is a PWF Hall of FamerSodaGirl is a PWF Hall of FamerSodaGirl is a PWF Hall of FamerSodaGirl is a PWF Hall of FamerSodaGirl is a PWF Hall of FamerSodaGirl is a PWF Hall of FamerSodaGirl is a PWF Hall of FamerSodaGirl is a PWF Hall of FamerSodaGirl is a PWF Hall of FamerSodaGirl is a PWF Hall of Famer
Default

*Looks past the page ***** reference in your profile...*
I am going to go with straight.
SodaGirl is offline  
Old 27 Oct 2002, 04:48 AM   #3 (permalink)
Pitt Boss
 
Kool Aid Man's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Location: USA
Posts: 5,356
Rep Power: 178
Kool Aid Man , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.Kool Aid Man , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.Kool Aid Man , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.Kool Aid Man , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.Kool Aid Man , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.Kool Aid Man , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.Kool Aid Man , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.Kool Aid Man , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.Kool Aid Man , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.Kool Aid Man , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.Kool Aid Man , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.
Default

I say selivant<sp?> cause gay or strait.......you couldnt get none!!!
Kool Aid Man is offline  
Old 27 Oct 2002, 11:32 AM   #4 (permalink)
Art is Resistance
 
Dade's Avatar
 
Join Date: Sep 2002
Location: In my room with my albums
Posts: 11,883
Rep Power: 957
Dade is a god damn rich cunt.Dade is a god damn rich cunt.Dade is a god damn rich cunt.Dade is a god damn rich cunt.Dade is a god damn rich cunt.Dade is a god damn rich cunt.Dade is a god damn rich cunt.Dade is a god damn rich cunt.Dade is a god damn rich cunt.Dade is a god damn rich cunt.Dade is a god damn rich cunt.
Send a message via AIM to Dade Send a message via MSN to Dade
Default

Marbles goes for farm animals.
__________________
Dade is offline  
Old 27 Oct 2002, 11:48 AM   #5 (permalink)
Dre
It's 4:19 Got a Minute?
 
Dre's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Location: Boston
Posts: 6,089
Rep Power: 99
Dre , I can't believe you got THIS far...Dre , I can't believe you got THIS far...Dre , I can't believe you got THIS far...Dre , I can't believe you got THIS far...Dre , I can't believe you got THIS far...Dre , I can't believe you got THIS far...Dre , I can't believe you got THIS far...Dre , I can't believe you got THIS far...Dre , I can't believe you got THIS far...Dre , I can't believe you got THIS far...Dre , I can't believe you got THIS far...
Default

Quote:
Originally posted by Kool Aid Man
I say selivant<sp?> cause gay or strait.......you couldnt get none!!!
LMAO....................It better be women Marbles
__________________

Dre is offline  
Old 27 Oct 2002, 12:37 PM   #6 (permalink)
PrInCeSs EdGeHeAD!!!
 
EdgezBaby's Avatar
 
Join Date: Sep 2002
Location: EDGELAND!!!
Posts: 6,410
Rep Power: 30
EdgezBaby is a splendid one to beholdEdgezBaby is a splendid one to beholdEdgezBaby is a splendid one to beholdEdgezBaby is a splendid one to beholdEdgezBaby is a splendid one to beholdEdgezBaby is a splendid one to beholdEdgezBaby is a splendid one to behold
Default

Ur straight.......since u have a Britney avatar.
__________________
EdgezBaby is offline  
Old 27 Oct 2002, 01:04 PM   #7 (permalink)
Supreme Overlord
 
Malice X's Avatar
 
Join Date: Oct 2002
Location: Winnipeg,Manitoba
Posts: 785
Rep Power: 17
Malice X is on a distinguished road
Default

Gender Challenged Male
__________________
Malice X is offline  
Old 27 Oct 2002, 01:09 PM   #8 (permalink)
Moderator Of Good & Evil
 
The Wanderer's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Location: Walking upon high, as I step to the edge to see my world below..
Posts: 6,505
Rep Power: 151
The Wanderer , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.The Wanderer , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.The Wanderer , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.The Wanderer , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.The Wanderer , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.The Wanderer , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.The Wanderer , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.The Wanderer , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.The Wanderer , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.The Wanderer , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.The Wanderer , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.
Default

I say.......inconclusive...
__________________
The Wanderer is offline  
Old 27 Oct 2002, 01:22 PM   #9 (permalink)
R.I.P. Heath
 
Stephie's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Location: on a Little Rock
Posts: 7,119
Rep Power: 908
Stephie is a god damn rich cunt.Stephie is a god damn rich cunt.Stephie is a god damn rich cunt.Stephie is a god damn rich cunt.Stephie is a god damn rich cunt.Stephie is a god damn rich cunt.Stephie is a god damn rich cunt.Stephie is a god damn rich cunt.Stephie is a god damn rich cunt.Stephie is a god damn rich cunt.Stephie is a god damn rich cunt.
Send a message via MSN to Stephie
Default

Hemaphradite?(I think thats how you spell it.)
__________________
"I wanted to destory something beautiful"

Stephie is offline  
Old 27 Oct 2002, 01:39 PM   #10 (permalink)
PrInCeSs EdGeHeAD!!!
 
EdgezBaby's Avatar
 
Join Date: Sep 2002
Location: EDGELAND!!!
Posts: 6,410
Rep Power: 30
EdgezBaby is a splendid one to beholdEdgezBaby is a splendid one to beholdEdgezBaby is a splendid one to beholdEdgezBaby is a splendid one to beholdEdgezBaby is a splendid one to beholdEdgezBaby is a splendid one to beholdEdgezBaby is a splendid one to behold
Default

Quote:
Originally posted by PrincessSteph16
Hemaphradite?(I think thats how you spell it.)
lol Hermaphradite.....I think
__________________
EdgezBaby is offline  
Old 27 Oct 2002, 01:44 PM   #11 (permalink)
Shoot Me Again
 
Head Banger's Avatar
 
Join Date: Sep 2002
Location: New York
Posts: 1,674
Rep Power: 19
Head Banger will become famous soon enoughHead Banger will become famous soon enough
Default Re: Guess my sexual orientation.

Quote:
Originally posted by Mr. Marbles
Okay, it's real simple. Here's the rules. Guess my sexual prefernces. Am I straight? Gay? Bi-sexual? Or am I into really weird shit? If you think I am, then you must correctly guess the type of animal I copulate with to earn full credit.


Ready? Go!
Dude, i really don't know you that well, but i do know you are one of the craziest ppl on here & no one else seems to have read what u said....they're all guessing between guys & girls......

if i had to guess, i would think ur looking for an answer along the lines of: You Like Pigs

so i'll say ur into bestiality....it's only a guess tho-
__________________
Head Banger is offline  
Old 27 Oct 2002, 11:40 PM   #12 (permalink)
Heavyweight
 
Join Date: Aug 2002
Location: San Diego,CA
Posts: 9,113
Rep Power: 2222
Jason is fat like a planet.Jason is fat like a planet.Jason is fat like a planet.Jason is fat like a planet.Jason is fat like a planet.Jason is fat like a planet.Jason is fat like a planet.Jason is fat like a planet.Jason is fat like a planet.Jason is fat like a planet.Jason is fat like a planet.
Send a message via MSN to Jason Send a message via Yahoo to Jason
Default

Quote:
Originally posted by PrincessSteph16
Hemaphradite?(I think thats how you spell it.)
I'm going with PS16 and it's spelled Hermaphrodite.
Jason is offline  
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
MAC...on sexual thoughts Ric Flair Off-Topic 41 25 May 2006 04:38 AM
Sexual Endurance Tino Bravo Off-Topic 33 18 Oct 2004 11:45 AM
What are your sexual preferences? Nullpunkt Archives 12 28 Jul 2003 12:42 PM
Your take on sexual literacy Xer Archives 2 18 May 2003 03:31 AM
Your Sexual orientation(multiple choice) TraceyPW Archives 18 06 Nov 2002 10:14 PM


All times are GMT -5. The time now is 09:59 PM.

Attribution:
Powered by Yahoo Answers



Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.0 PL2 © 2011, Crawlability, Inc.