ProWrestling Fans WWE TNA Forum

Go Back   ProWrestling Fans WWE TNA Forum > ProWrestlingFans > Archives

Archives PWFans Forums Archives - Where all the old threads go...

What do you do when you're pissed off?
 
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 08 Oct 2002, 09:27 PM   #1 (permalink)
Amesha Spenta Of Elysium
 
Join Date: Sep 2002
Posts: 276
Rep Power: 0
Amesha Spenta is on a distinguished road
Default What do you do when you're pissed off?

At times like these I need the gym. LOL
Amesha Spenta is offline  
Old 08 Oct 2002, 09:28 PM   #2 (permalink)
Mexican Mammoth
 
~Y2A~'s Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Location: Long Island, NY
Posts: 2,644
Rep Power: 19
~Y2A~ is on a distinguished road
Send a message via AIM to ~Y2A~ Send a message via MSN to ~Y2A~
Default

I talk to my friend on the phone, or take a nap.
__________________
"28 days. 6 hours. 42 minutes. 12 seconds. That is when the world will end." - Frank
~Y2A~ is offline  
Old 08 Oct 2002, 09:31 PM   #3 (permalink)
Amesha Spenta Of Elysium
 
Join Date: Sep 2002
Posts: 276
Rep Power: 0
Amesha Spenta is on a distinguished road
Default

honestly I think the only way I get over being tee'd off was the gym or just writing...but I would rather go to a gym now if I could...
Amesha Spenta is offline  
Old 08 Oct 2002, 09:33 PM   #4 (permalink)
Moderator Of Good & Evil
 
The Wanderer's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Location: Walking upon high, as I step to the edge to see my world below..
Posts: 6,507
Rep Power: 151
The Wanderer , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.The Wanderer , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.The Wanderer , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.The Wanderer , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.The Wanderer , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.The Wanderer , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.The Wanderer , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.The Wanderer , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.The Wanderer , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.The Wanderer , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.The Wanderer , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.
Default

Depends on the stituation..
__________________
The Wanderer is offline  
Old 08 Oct 2002, 09:35 PM   #5 (permalink)
SC
ATWA
 
SC's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Posts: 12,344
Rep Power: 781
SC is a god damn rich cunt.SC is a god damn rich cunt.SC is a god damn rich cunt.SC is a god damn rich cunt.SC is a god damn rich cunt.SC is a god damn rich cunt.SC is a god damn rich cunt.SC is a god damn rich cunt.SC is a god damn rich cunt.SC is a god damn rich cunt.SC is a god damn rich cunt.
Default

punch an inatimate{sp} object.
__________________
SC is offline  
Old 08 Oct 2002, 09:38 PM   #6 (permalink)
Amesha Spenta Of Elysium
 
Join Date: Sep 2002
Posts: 276
Rep Power: 0
Amesha Spenta is on a distinguished road
Default

LMAO...actually, I remember during kick boxing I would release any stress that was built up or anger (it takes me awhile to build it up actually) and we used to practice with other people, bot bags so.......it was fun put it that way
Amesha Spenta is offline  
Old 08 Oct 2002, 09:42 PM   #7 (permalink)
Exo
Now, even sexier!
 
Exo's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Posts: 16,845
Rep Power: 5827
Exo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DC
Default

beer.
Exo is offline  
Old 08 Oct 2002, 09:44 PM   #8 (permalink)
Dave's slave
 
WhiteWolf's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Location: In front of this so called "magic box"
Posts: 3,066
Rep Power: 20
WhiteWolf will become famous soon enough
Send a message via AIM to WhiteWolf
Default

writing poetry and music......

-WhiteWolf
__________________
WhiteWolf is offline  
Old 08 Oct 2002, 09:54 PM   #9 (permalink)
Exo
Now, even sexier!
 
Exo's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Posts: 16,845
Rep Power: 5827
Exo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DCExo You want to be like DC
Default

Quote:
Originally posted by WhiteWolf
writing poetry and music......

-WhiteWolf
"sigh"
Exo is offline  
Old 08 Oct 2002, 10:00 PM   #10 (permalink)
bremen>muenchen
 
Igloo's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Location: Wolfville, NS
Posts: 9,495
Rep Power: 578
Igloo is a STICKIgloo is a STICKIgloo is a STICKIgloo is a STICKIgloo is a STICKIgloo is a STICKIgloo is a STICKIgloo is a STICKIgloo is a STICKIgloo is a STICKIgloo is a STICK
Send a message via MSN to Igloo
Default

Beat the crap out of someone or beat the crap out of my bedroom wall.
Igloo is offline  
Old 08 Oct 2002, 10:04 PM   #11 (permalink)
Bad Magick
Guest
 
Posts: n/a
Default

What a coincidence.... I'm pissed off right now! And when I get pissed off.... I yell at ppl, I let all my anger out some poor shmuck who doesn't deserve it.
 
Old 08 Oct 2002, 10:08 PM   #12 (permalink)
Seeing the world explode
 
Max Cannon's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Location: Nova Scotia
Posts: 1,807
Rep Power: 18
Max Cannon is on a distinguished road
Send a message via AIM to Max Cannon
Default

Play guitar or Listen to "Bleach" or "Nevermind" ..(Nirvana albums)
Max Cannon is offline  
Old 08 Oct 2002, 10:15 PM   #13 (permalink)
Bad Magick
Guest
 
Posts: n/a
Default

Sometimes when I'm po'd (like right now) I like to drown out my problems with good rock music......
 
Old 08 Oct 2002, 10:42 PM   #14 (permalink)
Snake River Conspiracy
 
Vulcan LionHart's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Location: Toronto, Ontario
Posts: 513
Rep Power: 0
Vulcan LionHart can only hope to improveVulcan LionHart can only hope to improve
Exclamation

I listen to Jewel or Vanessa Carlton and write about my life and/or poetry. Either that, or I arm curl while playing a Final Fantasy game... That's how I got my 19 inch pythons...
Vulcan LionHart is offline  
Old 08 Oct 2002, 10:48 PM   #15 (permalink)
RJ Knuckles
Guest
 
Posts: n/a
Default

When I am pissed I either go to the gym and work out or go to a bar and get hammered.
 
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Should I be this pissed? xer0 Off-Topic 28 09 Dec 2008 09:28 PM
Ok...now I'm pissed xer0 Games & Technology 25 02 Aug 2005 05:05 PM
Well, I'm pissed off David Off-Topic 9 06 Mar 2004 07:32 PM
Man, I pissed off the g/f.... Max Cannon Archives 7 03 Mar 2003 10:50 PM
Do you like getting pissed on? Mr. Marbles Archives 11 17 Feb 2003 07:12 PM


All times are GMT -5. The time now is 03:12 PM.

Attribution:
Powered by Yahoo Answers



Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.0 PL2 © 2011, Crawlability, Inc.