ProWrestling Fans WWE TNA Forum

Go Back   ProWrestling Fans WWE TNA Forum > ProWrestlingFans > Archives

Archives PWFans Forums Archives - Where all the old threads go...

PWF Premium 30 Minute Trial
 
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 02 Nov 2003, 09:13 PM   #1 (permalink)
Administrator
 
skylight's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Posts: 1,393
Rep Power: 18
skylight has disabled reputation
Default PWF Premium 30 Minute Trial

Working on the coding for PWF Premium. It only works on the main site and image galleries right now.

Here, tell me if you feel the difference before and after lol. Whole site loads about 90% faster for me.

http://www.prowrestlingfans.com/php-...s/adcookie.php

user: pwf pass1: dotcom pass2: premium




btw, you can sign up now for $15 a year. click the link on the main page.
skylight is offline  
Old 02 Nov 2003, 09:18 PM   #2 (permalink)
Kryptonite
Guest
 
Posts: n/a
Default

holy crap...it does seem faster

Kurt angle doesnt believe in credit cards...how bout a money order oh mighty PWF benefactor type guy
 
Old 02 Nov 2003, 09:21 PM   #3 (permalink)
Administrator
 
skylight's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Posts: 1,393
Rep Power: 18
skylight has disabled reputation
Default

lol about a year ago kurt angle lost his wallet with all his cards. i see why you do not beleive in them anymore. lol.
skylight is offline  
Old 02 Nov 2003, 09:24 PM   #4 (permalink)
Registered User
 
error402's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Location: Toronto, Canada
Posts: 2,960
Rep Power: 27
error402 is a splendid one to beholderror402 is a splendid one to beholderror402 is a splendid one to beholderror402 is a splendid one to beholderror402 is a splendid one to beholderror402 is a splendid one to beholderror402 is a splendid one to behold
Default

I don't even go on the PWF main page, I just come right to the forum.

So I wouldn't notice a difference anyway.
error402 is offline  
Old 02 Nov 2003, 09:25 PM   #5 (permalink)
Kryptonite
Guest
 
Posts: n/a
Default

Quote:
Originally Posted by The Architect
lol about a year ago kurt angle lost his wallet with all his cards. i see why you do not beleive in them anymore. lol.
actually I ran up hella debt..but thanks to MC Hammer's helpful debt consolidation commercials..I've found God and I've got all my bills on one easy payment a month..its easy and free ...Just call 1-800-HAMMER

definatley not 1-800-HUMMER...completely different service

 
Old 02 Nov 2003, 09:35 PM   #6 (permalink)
Administrator
 
skylight's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Posts: 1,393
Rep Power: 18
skylight has disabled reputation
Default

forums are being worked on right now. expect something working in 15 mins lol.
skylight is offline  
Old 02 Nov 2003, 09:52 PM   #7 (permalink)
Administrator
 
skylight's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Posts: 1,393
Rep Power: 18
skylight has disabled reputation
Default

forums are done. if you logged in to check it out, the whole site now has no ads on it. notice the difference...



KING KONG AINT GOT NOTHIN ON MEEEEE
skylight is offline  
Old 02 Nov 2003, 10:11 PM   #8 (permalink)
A-Boooooooo~!
 
Trevelbond's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 15,038
Rep Power: 2833
Trevelbond is Paul R Nelson.Trevelbond is Paul R Nelson.Trevelbond is Paul R Nelson.Trevelbond is Paul R Nelson.Trevelbond is Paul R Nelson.Trevelbond is Paul R Nelson.Trevelbond is Paul R Nelson.Trevelbond is Paul R Nelson.Trevelbond is Paul R Nelson.Trevelbond is Paul R Nelson.Trevelbond is Paul R Nelson.
Send a message via MSN to Trevelbond
Default

ooooohh... mmm... premium...

It really is faster... *sigh* I''l sign up soon...

Do I still lose my banners if I sign up??
Trevelbond is offline  
Old 02 Nov 2003, 10:17 PM   #9 (permalink)
Administrator
 
skylight's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Posts: 1,393
Rep Power: 18
skylight has disabled reputation
Default

actually, nah. no one will loose their banners, not even non-paying members. im gonna keep hosting free, but not available for new signups.
skylight is offline  
Old 02 Nov 2003, 10:32 PM   #10 (permalink)
A-Boooooooo~!
 
Trevelbond's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 15,038
Rep Power: 2833
Trevelbond is Paul R Nelson.Trevelbond is Paul R Nelson.Trevelbond is Paul R Nelson.Trevelbond is Paul R Nelson.Trevelbond is Paul R Nelson.Trevelbond is Paul R Nelson.Trevelbond is Paul R Nelson.Trevelbond is Paul R Nelson.Trevelbond is Paul R Nelson.Trevelbond is Paul R Nelson.Trevelbond is Paul R Nelson.
Send a message via MSN to Trevelbond
Default

Quote:
Originally Posted by The Architect
actually, nah. no one will loose their banners, not even non-paying members. im gonna keep hosting free, but not available for new signups.
You da man... you'll have my money very soon.... but not now... I'm gonna wait till all of the features are online.
Trevelbond is offline  
Old 02 Nov 2003, 10:43 PM   #11 (permalink)
Administrator
 
skylight's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Posts: 1,393
Rep Power: 18
skylight has disabled reputation
Default

They are all online, well, except for the e-mail thing. That will come next week.
skylight is offline  
Old 02 Nov 2003, 10:44 PM   #12 (permalink)
Administrator
 
skylight's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Posts: 1,393
Rep Power: 18
skylight has disabled reputation
Default

Time is up. The trial is over. Its been like an hour and 45 min trial lol. Look at the sticky thread for more info.
skylight is offline  
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Jackson Trial Verdict in one hour! Trevelbond Off-Topic 43 15 Jun 2005 09:46 PM
Can I get a free trial premium membership? BOSTON Ask an Admin 1 05 Jan 2005 06:45 PM
Austins Trial date Taker&Flair fan World Wrestling Entertainment 11 22 Sep 2002 04:49 PM
Brooklyn Brawler charged in Bass Trial Jerry Lawler World Wrestling Entertainment 19 21 Sep 2002 02:53 AM


All times are GMT -5. The time now is 11:09 PM.

Attribution:
Powered by Yahoo Answers



Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.0 PL2 © 2011, Crawlability, Inc.