ProWrestling Fans WWE TNA Forum

Go Back   ProWrestling Fans WWE TNA Forum > ProWrestlingFans > Archives

Archives PWFans Forums Archives - Where all the old threads go...

So this is my problem
 
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 21 Apr 2003, 11:22 PM   #1 (permalink)
Kryptonite
Guest
 
Posts: n/a
Default So this is my problem

I have a bottle of Absolut...and its entirely to full...what to do ...what to do



So what makes you an alcoholic? Is it when you drink to forget?drink to feel better? drink to pass time? drink to loosen up? how bout if you drink so you can fall asleep?
 
Old 21 Apr 2003, 11:24 PM   #2 (permalink)
TR(UTH)IPLE H
Guest
 
Posts: n/a
Default

When you wake up and realize you've totaled your mothers car, and the only thing you can think about is what happen to that cup of Henny you had, while you were driving...
 
Old 21 Apr 2003, 11:28 PM   #3 (permalink)
Kryptonite
Guest
 
Posts: n/a
Default

Quote:
Classic Truth said in post # :
When you wake up and realize you've totaled your mothers car, and the only thing you can think about is what happen to that cup of Henny you had, while you were driving...
Bro I once fell out the 3rd story window of a hotel room and I hit hard but I made damn sure nothing happened to that bottle... the bottle is sacred

but I fell dammit..took a chug from the bottle got back up and went back upstairs and joined the party...already in progress
 
Old 21 Apr 2003, 11:37 PM   #4 (permalink)
Drk~ngl
Guest
 
Posts: n/a
Default

I drink to pass the time and ease the pain that i'm currently going through and laugh at the situation. Then I feel like shit the next day or 15 hours when I wake up and then I do it all over again.

It's what I like to call the cycle of life and right now i'm seeing and doing a lot of that as of late so I understand you man. ........
 
Old 21 Apr 2003, 11:44 PM   #5 (permalink)
Psycho in my own mind...
 
Join Date: Aug 2002
Location: PG Reppin'
Posts: 28,819
Infractions: 1/0 (0)
Rep Power: 7820
STICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DC
Default

I don't drink. I stay away from it. I don't think I could drink for any reason really. It just isn't for me.
STICK is offline  
Old 21 Apr 2003, 11:50 PM   #6 (permalink)
Kryptonite
Guest
 
Posts: n/a
Default

damn...that bottle is now empty...but I can still see
need a new bottle
 
Old 21 Apr 2003, 11:54 PM   #7 (permalink)
Drk~ngl
Guest
 
Posts: n/a
Default

lmao i went out and got another bottle of after shock because this has been a very bad week and it's about to get worse : (
 
Old 21 Apr 2003, 11:54 PM   #8 (permalink)
Kryptonite
Guest
 
Posts: n/a
Default

started workin on some Jager...mmm Jager
 
Old 22 Apr 2003, 12:03 AM   #9 (permalink)
THE fucking Kanenite!
 
The Bleak's Avatar
 
Join Date: Sep 2002
Location: The Dark Places in your Mind
Posts: 2,182
Rep Power: 32
The Bleak has much to be proud ofThe Bleak has much to be proud ofThe Bleak has much to be proud ofThe Bleak has much to be proud ofThe Bleak has much to be proud ofThe Bleak has much to be proud ofThe Bleak has much to be proud ofThe Bleak has much to be proud ofThe Bleak has much to be proud of
Send a message via AIM to The Bleak
Default

my week been fucked, so i figure on drinking on drinking a good amount somtime this week.

But try not to drink all that much cause I don't want to screw my body up so much that I can't compete and be as athetlic as I possibly can. I will win that state football title this next year, and I will suceed in the wrestling business. I will not tolerate failure.
__________________


Disclaimer: All comments made by this poster have a high probability of being made while under the influence of alachol.
The Bleak is offline  
Old 22 Apr 2003, 12:05 AM   #10 (permalink)
Kryptonite
Guest
 
Posts: n/a
Default

the jag has already started working
mmm nice blurry sleepy feelin comin in strong
 
Old 22 Apr 2003, 12:13 AM   #11 (permalink)
Drk~ngl
Guest
 
Posts: n/a
Default

mmmmm jag.....liqour that tastes like dr. pepper

nice selection
 
Old 22 Apr 2003, 12:14 AM   #12 (permalink)
Kryptonite
Guest
 
Posts: n/a
Default

I feel really good right now....tomorow not so much
 
Old 22 Apr 2003, 12:20 AM   #13 (permalink)
Drk~ngl
Guest
 
Posts: n/a
Default

LMAO

just stay away from bright lights
no louid music
and lots of ice water near by

you'll be fine
 
Old 22 Apr 2003, 12:22 AM   #14 (permalink)
Kryptonite
Guest
 
Posts: n/a
Default

Still able to type...not drunk enuff

need more...wheres another bottle
 
Old 22 Apr 2003, 12:26 AM   #15 (permalink)
Drk~ngl
Guest
 
Posts: n/a
Default

LMAO

if you're still kicking after a bottle of jag you are my fucking god

then again i'm looked upon as thie only "white" boy who goes into a store and walks out with 5 40's LOL
 
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
PS2 problem Scuzz Games & Technology 9 17 Dec 2006 01:08 PM
Wii Have a Problem. STICK Games & Technology 26 04 Dec 2006 02:11 PM
Uhh got a PC problem.... STICK Games & Technology 13 22 Dec 2004 04:44 PM
Problem... Slash Suggestion Box 2 20 Apr 2003 04:01 PM


All times are GMT -5. The time now is 03:17 AM.

Attribution:
Powered by Yahoo Answers



Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.0 PL2 © 2011, Crawlability, Inc.