ProWrestling Fans WWE TNA Forum

Go Back   ProWrestling Fans WWE TNA Forum > ProWrestlingFans > Archives

Archives PWFans Forums Archives - Where all the old threads go...

Dynasty Presents: Tell The Truth V.2
 
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 22 Feb 2003, 05:05 PM   #1 (permalink)
TR(UTH)IPLE H
Guest
 
Posts: n/a
Default Dynasty Presents: Tell The Truth V.2

I speak THE TRUTH
Truth , nothin but the truth
Y'all know what I bring to the game I speak THE TRUTH

THE TRUTH
, nothing but the truth

[Beanie Mac]
I hope you got an extra mic and a fire proof booth
Cuz you know I'm known to metal wire too
You need a fire engineer when I lay this blaze
I melt down cracks that's real to save
Hit the studio , jars of dro , bars to blow
B. Sigel with that arsenic flow
Fuck that , don't hold me back
I roll with crack , y'all cats told Mac to rap
Y'all don't realize y'all released the beast untame
Speech all flame , streets y'all blame
It should be an honor for y'all to speak my name
I could go before your honor sit and peep my game
Gotta laugh , y'all acted like it spit it the same
Why you motherfuckers can't get in the game
I come from high school , and go straight to the league
Who you know who can spit at the Sig

CHORUS 2X
Nigga THE TRUTH , every time I step in the booth
I speak THE TRUTH , y'all know what I'm bringing to you
I bring THE TRUTH , you motherfuckers know who I be
I be THE TRUTH, when I speak IT SHALL set you free
Nigga the truth

[Beanie Mac]
Aint nothin changed with Sig I'm still stuck in the kitchen
So what I'm signed , that's fine still stuck in position
You motherfuckers know me well , couple court cases from jail
Couple 4-4 shells from hell
Stuck on this mission , go home , my girl fussin and bitchin
Motherfucker won't you change your LIFE , I'm thinkin
Motherfucker won't I change my WIFE
Ignorant bastard laughin like fuck the rap shit
It's just another hustle ,another way for niggas to touch you
Now they know the face of Beans
Now they , see my face on screens and I aint even chase this dream
I feel sorry for those who did
Y'all niggas can't stop the BOARD , whether rock or raw
I'm slingin coke in a rock valor
You niggas know what block I'm on , glock in palm
You wanna get shot , karate chopped or stabbed this song
Motherfucker

CHORUS

[Beanie Mac]
Black Friday management , and Roc's the label
And I still hit you niggas with shots that's fatal
That bullshit vest can't save you
I had a doc open you up from chest to navel
See my face on cable , and have flashbacks of that cold ass table
And them hoes I gave you
I'm that nigga that'll come and pour salt in your wound
At the hospital , while the cops guardin your room
You gotta see what I've seen , LOOK where I've LOOKED
Touch what I've reached , and take what I've TOOK
You gotta GO where I've GONE , WALKED where I've WALKED
To get where I'm at- to SPEAK what I've TALKED
You gotta LAY where I've LAID , STAY where I've STAYED
PLAY where I've PLAYED to MAKE what I've MADE
You gotta MOVE what I've MOVED , USE what I USED
Use tools how I USE , use fools how I USE

CHORUS
Nigga THE TRUTH , every time I step in the booth
I speak THE TRUTH , y'all know what I'm bringing to you
I bring THE TRUTH , you motherfuckers know who I be
I be THE TRUTH, when I speak IT SHALL set you free
Nigga THE TRUTH
.................................................. ............................................

So who's ready to get in the hotseat...And answer ten questions...And they're no lies allowed...You must "TELL THE TRUTH".
 
Old 22 Feb 2003, 05:06 PM   #2 (permalink)
Johnny Blitz
Guest
 
Posts: n/a
Default

i'll do it
 
Old 22 Feb 2003, 05:07 PM   #3 (permalink)
Psycho in my own mind...
 
Join Date: Aug 2002
Location: PG Reppin'
Posts: 28,820
Infractions: 1/0 (0)
Rep Power: 7818
STICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DC
Default

I'll go after Blitz does.
STICK is offline  
Old 22 Feb 2003, 05:09 PM   #4 (permalink)
Your Personal Demon
 
Mr. Hostility's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Posts: 8,337
Rep Power: 105
Mr. Hostility , I can't believe you got THIS far...Mr. Hostility , I can't believe you got THIS far...Mr. Hostility , I can't believe you got THIS far...Mr. Hostility , I can't believe you got THIS far...Mr. Hostility , I can't believe you got THIS far...Mr. Hostility , I can't believe you got THIS far...Mr. Hostility , I can't believe you got THIS far...Mr. Hostility , I can't believe you got THIS far...Mr. Hostility , I can't believe you got THIS far...Mr. Hostility , I can't believe you got THIS far...Mr. Hostility , I can't believe you got THIS far...
Default

I'll do it as well
__________________
Mr. Hostility is offline  
Old 22 Feb 2003, 05:13 PM   #5 (permalink)
PrInCeSs EdGeHeAD!!!
 
EdgezBaby's Avatar
 
Join Date: Sep 2002
Location: EDGELAND!!!
Posts: 6,410
Rep Power: 29
EdgezBaby is a splendid one to beholdEdgezBaby is a splendid one to beholdEdgezBaby is a splendid one to beholdEdgezBaby is a splendid one to beholdEdgezBaby is a splendid one to beholdEdgezBaby is a splendid one to beholdEdgezBaby is a splendid one to behold
Default

me
__________________
EdgezBaby is offline  
Old 22 Feb 2003, 05:14 PM   #6 (permalink)
Psycho in my own mind...
 
Join Date: Aug 2002
Location: PG Reppin'
Posts: 28,820
Infractions: 1/0 (0)
Rep Power: 7818
STICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DC
Default

Are the questions gonna be general that everyone who wants to can answer, or are they gonna be specifically for one person?
STICK is offline  
Old 22 Feb 2003, 05:14 PM   #7 (permalink)
Johnny Blitz
Guest
 
Posts: n/a
Default

question number 1: is this thing happening this year??
 
Old 22 Feb 2003, 05:21 PM   #8 (permalink)
TR(UTH)IPLE H
Guest
 
Posts: n/a
Default

My 1st guest has been here since November...But dont let that fool you, eventhough, he's a rookie...He post like a crafty vet...Ladies and Gentlemen the last living and and loyal Slick and Kamala mark...JOHHHHHHHHHHHHNY BLITZ..

How are you today Blitz?


Why the name "Johnny Blitz"?

If i ever seen Stonecold in the street what would happen?

Sodagirl, Do you really think she's a virgin? Or a Nympho, who lives out her virginity here?

PW or PWF? Honestly

When do you know when you're on the net to much?

ROCK VS KAM...Barbed wire deathmatch who'll win and why?

Do i have a "BAD ATTITUDE, YOU STUPID FUCKING BITCH?....I mean dont you think i have a mild temoer?

Who's the best and worst poster here, in your opinion? (Camini not included)

BAD MAGIC knocks on your door, what will you do?
 
Old 22 Feb 2003, 05:23 PM   #9 (permalink)
TR(UTH)IPLE H
Guest
 
Posts: n/a
Default

Quote:
Originally posted by sixfeetunder
Are the questions gonna be general that everyone who wants to can answer, or are they gonna be specifically for one person?
I'm mixing up...So i can have question for certain people...But there will be general questions for everybody (IE:Kam vs Rock)
 
Old 22 Feb 2003, 05:24 PM   #10 (permalink)
Psycho in my own mind...
 
Join Date: Aug 2002
Location: PG Reppin'
Posts: 28,820
Infractions: 1/0 (0)
Rep Power: 7818
STICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DC
Default

Quote:
Originally posted by B.Sigel
Who's the best and worst poster here, in your opinion? (Camini not included)
LMFAO. That's bad when camini can't be included in an answer like that, simply because he would be picked hands down lmfao.
STICK is offline  
Old 22 Feb 2003, 05:25 PM   #11 (permalink)
Psycho in my own mind...
 
Join Date: Aug 2002
Location: PG Reppin'
Posts: 28,820
Infractions: 1/0 (0)
Rep Power: 7818
STICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DC
Default

Quote:
Originally posted by B.Sigel
I'm mixing up...So i can have question for certain people...But there will be general questions for everybody (IE:Kam vs Rock)
Gotcha. That's cool. Keep things fresssshhhhh
STICK is offline  
Old 22 Feb 2003, 05:25 PM   #12 (permalink)
Johnny Blitz
Guest
 
Posts: n/a
Default

My 1st guest has been here since November...But dont let that fool you, eventhough, he's a rookie...He post like a crafty vet...Ladies and Gentlemen the last living and and loyal Slick and Kamala mark...JOHHHHHHHHHHHHNY BLITZ..

How are you today Blitz? doin fine, thanks for asking


Why the name "Johnny Blitz"? i'm into punk rock and one of the guys was named johnny blitz

If i ever seen Stonecold in the street what would happen? you bust out your gat

Sodagirl, Do you really think she's a virgin? Or a Nympho, who lives out her virginity here? virgin with nympho tendencies

PW or PWF? Honestly. c'mon, what kind of question is that??

When do you know when you're on the net to much? when i reach 5000 posts after 2 months

ROCK VS KAM...Barbed wire deathmatch who'll win and why? ROCK, KAM is a fatass

Do i have a "BAD ATTITUDE, YOU STUPID FUCKING BITCH?....I mean dont you think i have a mild temoer? you've got a temper but that's what makes you cool. BANG DIGGITY

Who's the best and worst poster here, in your opinion? (Camini not included) everybody sucks but me

BAD MAGIC knocks on your door, what will you do? drink heavily
 
Old 22 Feb 2003, 05:40 PM   #13 (permalink)
TR(UTH)IPLE H
Guest
 
Posts: n/a
Default

My Next guess is My comrad...And Creator of PWF'S Warzone...Former top PC member. Former leader of AOD...Here isssssssssssssssss SIIIIIIIIIIIIIIIIICK STICK...

Whats upu hombre?

If i ever go to a fucking wasteland like San Francisco am i

A: Going to catch a Giants game

B:Going to catch a 49'ers game

C:Going to kick in the door and beat the living shit out of a "STONECOLD" Mark?


KAM vs Boston in a comedic battle, your pick?

Marbles and Soda meet, what would happen?

Tracey vs Kam vs Kevin....3 way Hell in the cell flaming tables match...who wins and why?

Is Evil Ryan, Evil in the least bit? Or is he a "Super Nice Guy"?

What is least likely to happen, is Prototype meets Cena?

Camini is talking to your girl, you see him, what happens next?

Hogan approaches me at mania and says "I heard you have a problem with me DUDE!!!!!!!!!"...What will i do?

You and Edgezbaby meet by accident...What will happen?
 
Old 22 Feb 2003, 05:53 PM   #14 (permalink)
Psycho in my own mind...
 
Join Date: Aug 2002
Location: PG Reppin'
Posts: 28,820
Infractions: 1/0 (0)
Rep Power: 7818
STICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DC
Default

Whats upu hombre? Nothin much, over posting a little in WWE forum, tryin to help it out.

If i ever go to a fucking wasteland like San Francisco am i

A: Going to catch a Giants game

B:Going to catch a 49'ers game

C:Going to kick in the door and beat the living shit out of a "STONECOLD" Mark? I'm gonna have to go with C, but I think you're gonna do a little more than kick in his door


KAM vs Boston in a comedic battle, your pick? Jeeze i don't know. Anyone have TWO tomatoes?

Marbles and Soda meet, what would happen? Soda would call the cops and file a restraining order

Tracey vs Kam vs Kevin....3 way Hell in the cell flaming tables match...who wins and why? Kevin. Because he would fly a 747 up both their asses!

Is Evil Ryan, Evil in the least bit? Or is he a "Super Nice Guy"? I'm gonna have to go with Super Nice Guy. I haven't seen any evil from him yet.

What is least likely to happen, is Prototype meets Cena? Least likely is that Seena would ok having buttsex with him.

Camini is talking to your girl, you see him, what happens next? She would probablt be highly offended, and kick him in his tiny gonads. I walk by then, give her a hug, and stomp his fuckin teeth down his throat.

Hogan approaches me at mania and says "I heard you have a problem with me DUDE!!!!!!!!!"...What will i do? You'll say, "Fuck you BROTHER!!" Then spit in his face and say, "BOOYA BANG LAYIN THE PIMP SMACK DOWN ALL OVER CRIPPLED WRINKLED ASS!!"

You and Edgezbaby meet by accident...What will happen? We'll make hot steamy looooove and 9 months later she will pop out STICK Jr. Oh yeah come here snookums!
STICK is offline  
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
The Dynasty Presents: The Dynasty Skull Fucker TR(UTH)IPLE H Archives 41 09 Mar 2003 01:36 PM
The Dynasty Presents:i Show You How To Do This Son TR(UTH)IPLE H Archives 15 01 Mar 2003 11:46 AM
THE Dynasty presents "Unbreakable" TRUTH....What should Mike do next? if he loses TR(UTH)IPLE H Archives 6 22 Feb 2003 03:49 PM
DYNASTY presents:THE TRUTH Response TR(UTH)IPLE H Archives 12 22 Feb 2003 12:34 AM


All times are GMT -5. The time now is 06:16 AM.

Attribution:
Powered by Yahoo Answers



Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.0 PL2 © 2011, Crawlability, Inc.