ProWrestling Fans WWE TNA Forum

Go Back   ProWrestling Fans WWE TNA Forum > ProWrestlingFans > Archives

Archives PWFans Forums Archives - Where all the old threads go...

THE Dynasty presents "Unbreakable" TRUTH....What should Mike do next? if he loses
 
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 22 Feb 2003, 02:56 PM   #1 (permalink)
TR(UTH)IPLE H
Guest
 
Posts: n/a
Default THE Dynasty presents "Unbreakable" TRUTH....What should Mike do next? if he loses

Yes, yes YEP!
Welcome to the.. THE TRUTH extravaganza
I'd like to introduce my band right now
Just Blaze and the Blazettes, hehe
Right now I want you to give the drummer some
No ma really, give the drummer some
Uhh

Touch the untouchable, break the unbreakable
Shake the unshakeable (it's THE TRUTH BITCH)
Yeah, ch-chi-uh, uh-ch-ch-uh, un-breakable
Rock the unrockable (it'S THE TRUTH BITCH)

[THE TRUTH]
Follow the flow, look
They say a midget standin on the giant's shoulder can see much
further than the giant.. (the giant..)
So I got the WHOLE rap world on my shoulder they tryin to see
further than I am.. (than I am..)
And I have been tryin to be patient with they preoccupation
with David and Goliath.. (Goliath..)
But sooner or later, that patience gonna run it's course
and I'm forced to be a tyrant.. (be a tyrant..)
But bein tyrant, comin through your environment
Iron mask, nigga iron gas, nigga I am back
With "The Team," no I in that
R.O.C., y'all not eyein that
Y'all don't see, clearly cause the reign ain't gone
"The DYNASTY," no not Ming but Shawn's
Dame careems, nigga it's the gangsta team
Stop your run, one of the reasons that they call us gangrene
The other reason, we got a gang of green
If there's better at gettin cheddar that remains to be seen, nigga

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!! Jeah, jeah

[Chorus]
Can't touch the untouchable, break the unbreakable
Shake the unshakeable (it's THE TRUTH BITCH)
Can't see the unseeable, reach the unreachable
Do the impossible (it's THE TRUTH BITCH)

Can't move the unmoveable, stop the unstoppable..

[Jay-Z]
Jeah, look
I'm so far ahead of my time, I'm bout to start another life
Look behind you, I'm bout to pass you twice
Back to the future and gotta slow up for the present
I'm fast, niggaz can't get past my past
How they propose to deal with my perfect present?
When I unwrap "The Gift & the Curse" in one session
Ain't no livin person can test him
Only two restin in heaven can be mentioned in the same breath as him
Seven straight summers, critics might not admit it
But nobody in PWF did it, quite like I did it
If you did it I done it before, you get I had it
Got mad at it and don't want it no more
And that goes for everything from flippin that raw
Flippin whores, flippin vocal chords, don't get it twisted
Get it right, did different, did it better, did it nice
Did the impossible then did it twice (get it right)

[Chorus]

[TRUTH]
Yup! TRUTH IS home, the global phone
The PWF world is back in order the number one BASH recorder is back
You cats overfelt yourself
You couldn't help yourself, now witness the REAL for REAL
In my absence cats get, absent-minded
Now it's time to rewind and remind 'em
why I'm in the position that I am
changin the game, my game could nail Madonna
Well after I'm gone, they'll honor
history in the makin, Pistol Pete
leave competition shakin without missin the beat
Chasin the hi-hat all over the track
The snare is scared of the air in here, BOOM!
And plus I get paper dog, don't let me forget
The watch face so blue like it's holdin it's breath
Can't see me skill for skill or check for check
It's the bow tie flow dog, I bring it to your neck
Live and correct I will bring it to your set
I got now, I don't care who got next
BASHER slash exec, Kordell Stewart
Your flow all y'all usin is mine, you're all useless
You ain't a factor, who are you foolin?
You all are faggots, you takin it backwards (takin it backwards)
I'm tryin to progress with this rap shit
Nigga, nigga your whole career is a accident
Who was gassin 'em? (Fuck outta here!)
.................................................. ............................................

IF Mike loses tonight...What career should he choose next? I'm bored so Manyuca let this stay here for awhile if you dont mind.

I think Mike would be a good Brodcaster.
 
Old 22 Feb 2003, 02:59 PM   #2 (permalink)
Psycho in my own mind...
 
Join Date: Aug 2002
Location: PG Reppin'
Posts: 28,820
Infractions: 1/0 (0)
Rep Power: 7818
STICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DCSTICK You want to be like DC
Default

Mike Tyson should make public appearances all over the country (maybe even world) and talk about is public life and the shit that goes through his brain. If he did that, people would show up, because the shit he says is entertaining as hell.
STICK is offline  
Old 22 Feb 2003, 03:00 PM   #3 (permalink)
I hate people
 
Toof's Avatar
 
Join Date: Sep 2002
Posts: 14,665
Rep Power: 140
Toof , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.Toof , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.Toof , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.Toof , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.Toof , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.Toof , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.Toof , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.Toof , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.Toof , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.Toof , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.Toof , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.
Send a message via AIM to Toof Send a message via MSN to Toof Send a message via Yahoo to Toof
Default

Who's Mike?
"Edit"
You mean tyson oh ok.
Toof is offline  
Old 22 Feb 2003, 03:09 PM   #4 (permalink)
The Don Killuminati
 
Slash's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Location: Hunterville...Where We Shoot To Kill
Posts: 3,893
Rep Power: 19
Slash will become famous soon enough
Default

Mike Tyson is unfortunately a former shell of himself....His days in the boxing ring are numbered....Although it would be funny to see Mike interview guests....He introduces them...They piss him off....He kills them....
__________________
We Are The Legacy Of Wrestling On PWF, We Were Internet Ratings, We Were The Show Stopper, The Headliner, The Main Event. We Were SLASHHH And TR(UTH)IPLE H....We Were TOWC: HHH

TOWC: The Legend Continues

9 Times....
Slash is offline  
Old 22 Feb 2003, 03:42 PM   #5 (permalink)
R.I.P. Heath
 
Stephie's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Location: on a Little Rock
Posts: 7,119
Rep Power: 907
Stephie is a god damn rich cunt.Stephie is a god damn rich cunt.Stephie is a god damn rich cunt.Stephie is a god damn rich cunt.Stephie is a god damn rich cunt.Stephie is a god damn rich cunt.Stephie is a god damn rich cunt.Stephie is a god damn rich cunt.Stephie is a god damn rich cunt.Stephie is a god damn rich cunt.Stephie is a god damn rich cunt.
Send a message via MSN to Stephie
Default

I like the remix.

Maybe Mike can go into politics.
__________________
"I wanted to destory something beautiful"


Last edited by Stephie; 22 Feb 2003 at 11:22 PM.
Stephie is offline  
Old 22 Feb 2003, 03:44 PM   #6 (permalink)
I hate people
 
Toof's Avatar
 
Join Date: Sep 2002
Posts: 14,665
Rep Power: 140
Toof , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.Toof , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.Toof , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.Toof , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.Toof , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.Toof , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.Toof , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.Toof , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.Toof , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.Toof , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.Toof , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.
Send a message via AIM to Toof Send a message via MSN to Toof Send a message via Yahoo to Toof
Default

Quote:
Originally posted by Roc-A-Babe
I like remix.

MaybeMike can go into politics.
Oh yeah that would be swell.

I can see his gimmick now.
"Vote for me or I'll bite your ear off"
Toof is offline  
Old 22 Feb 2003, 03:49 PM   #7 (permalink)
TR(UTH)IPLE H
Guest
 
Posts: n/a
Default

Quote:
Originally posted by Roc-A-Babe
I like remix.

I fucked up on some parts..
 
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
GSMOAT Round 1 Match 4 - "The Catch" vs. Mike "The Bite" Tyson GinoCan Archives 7 19 Aug 2008 04:59 PM
Dynasty Presents: Tell The Truth V.2 TR(UTH)IPLE H Archives 13 22 Feb 2003 05:53 PM
DYNASTY presents:THE TRUTH Response TR(UTH)IPLE H Archives 12 22 Feb 2003 12:34 AM
As "THE TRUTH" return to his "Warzone Kingdom" what does he see? TR(UTH)IPLE H WarZone 43 15 Oct 2002 04:02 AM


All times are GMT -5. The time now is 06:16 AM.

Attribution:
Powered by Yahoo Answers



Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.0 PL2 © 2011, Crawlability, Inc.