ProWrestling Fans WWE TNA Forum

Go Back   ProWrestling Fans WWE TNA Forum > ProWrestlingFans > Archives

Archives PWFans Forums Archives - Where all the old threads go...

Family Guy is Back!
 
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 06 Jan 2003, 04:32 PM   #1 (permalink)
Let It Roll
 
Rebel's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Location: Ontario
Posts: 19,682
Rep Power: 2308
Rebel should cut his own throat and bleed to death.Rebel should cut his own throat and bleed to death.Rebel should cut his own throat and bleed to death.Rebel should cut his own throat and bleed to death.Rebel should cut his own throat and bleed to death.Rebel should cut his own throat and bleed to death.Rebel should cut his own throat and bleed to death.Rebel should cut his own throat and bleed to death.Rebel should cut his own throat and bleed to death.Rebel should cut his own throat and bleed to death.Rebel should cut his own throat and bleed to death.
Default Family Guy is Back!

No new shows, but re-runs are back on tv. On teletoon Mondays and Sundays @ 9pm and 1am. I'm so glad someone is showing it again.
__________________
Rebel is offline  
Old 06 Jan 2003, 06:19 PM   #2 (permalink)
Heavyweight
 
 Whole F'N Kid's Avatar
 
Join Date: Nov 2002
Location: Australia
Posts: 264
Rep Power: 0
 Whole F'N Kid Nobody Likes This Poster... Especially STICK...
Default

ok
__________________
The Kids Respect List:
Renegade
Silver Fang
The Bleak
Whitewolf
Dade
 Whole F'N Kid is offline  
Old 06 Jan 2003, 06:33 PM   #3 (permalink)
Let It Roll
 
Rebel's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Location: Ontario
Posts: 19,682
Rep Power: 2308
Rebel should cut his own throat and bleed to death.Rebel should cut his own throat and bleed to death.Rebel should cut his own throat and bleed to death.Rebel should cut his own throat and bleed to death.Rebel should cut his own throat and bleed to death.Rebel should cut his own throat and bleed to death.Rebel should cut his own throat and bleed to death.Rebel should cut his own throat and bleed to death.Rebel should cut his own throat and bleed to death.Rebel should cut his own throat and bleed to death.Rebel should cut his own throat and bleed to death.
Default

Well if you knew anything about the show then you would be happy its back on tv.
__________________
Rebel is offline  
Old 07 Jan 2003, 11:05 AM   #4 (permalink)
One more match
 
Hollywood Hogan's Avatar
 
Join Date: Sep 2002
Posts: 1,827
Rep Power: 23
Hollywood Hogan is a splendid one to beholdHollywood Hogan is a splendid one to beholdHollywood Hogan is a splendid one to beholdHollywood Hogan is a splendid one to beholdHollywood Hogan is a splendid one to beholdHollywood Hogan is a splendid one to behold
Send a message via AIM to Hollywood Hogan
Default

Hell yeah! I used to have EVERY episode on my computer before I had to reformat my HD and just started rebuilding my collection....as Peter Griffin would say....."that is freakin' sweet".
__________________
Hollywood Hogan is offline  
Old 07 Jan 2003, 01:28 PM   #5 (permalink)
Just being me...
 
Camini's Avatar
 
Join Date: Nov 2002
Location: Thunder Bay
Posts: 2,115
Rep Power: 0
Camini is on a distinguished road
Send a message via AIM to Camini
Default

yay! I watched it the other night. To you americans... Do you even get teletoon in the states???

I only watch Oblongs, Family Guy, Mission Hill, Undergrads, and John Callahans Quads. lol
Camini is offline  
Old 07 Jan 2003, 09:48 PM   #6 (permalink)
afficial
Guest
 
Posts: n/a
Default

Yeah i used to have all the shows too, i'm glad it's back on the air.

Too bad they're not making any more new shows, that sucks
 
Old 07 Jan 2003, 09:49 PM   #7 (permalink)
Johnny Blitz
Guest
 
Posts: n/a
Default

what a fuckin great show that was. i might have been one of it's biggest fans. while they were on i honestly think they were funnier than the simpsons.
 
Old 07 Jan 2003, 10:21 PM   #8 (permalink)
Let It Roll
 
Rebel's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Location: Ontario
Posts: 19,682
Rep Power: 2308
Rebel should cut his own throat and bleed to death.Rebel should cut his own throat and bleed to death.Rebel should cut his own throat and bleed to death.Rebel should cut his own throat and bleed to death.Rebel should cut his own throat and bleed to death.Rebel should cut his own throat and bleed to death.Rebel should cut his own throat and bleed to death.Rebel should cut his own throat and bleed to death.Rebel should cut his own throat and bleed to death.Rebel should cut his own throat and bleed to death.Rebel should cut his own throat and bleed to death.
Default

Quote:
Originally posted by Johnny Blitz
were funnier than the simpsons.
ya I think so too.
__________________
Rebel is offline  
Old 08 Jan 2003, 03:52 AM   #9 (permalink)
SC
ATWA
 
SC's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Posts: 12,344
Rep Power: 780
SC is a god damn rich cunt.SC is a god damn rich cunt.SC is a god damn rich cunt.SC is a god damn rich cunt.SC is a god damn rich cunt.SC is a god damn rich cunt.SC is a god damn rich cunt.SC is a god damn rich cunt.SC is a god damn rich cunt.SC is a god damn rich cunt.SC is a god damn rich cunt.
Default

the fuck is teletoon?
__________________
SC is offline  
Old 08 Jan 2003, 06:47 AM   #10 (permalink)
Let It Roll
 
Rebel's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Location: Ontario
Posts: 19,682
Rep Power: 2308
Rebel should cut his own throat and bleed to death.Rebel should cut his own throat and bleed to death.Rebel should cut his own throat and bleed to death.Rebel should cut his own throat and bleed to death.Rebel should cut his own throat and bleed to death.Rebel should cut his own throat and bleed to death.Rebel should cut his own throat and bleed to death.Rebel should cut his own throat and bleed to death.Rebel should cut his own throat and bleed to death.Rebel should cut his own throat and bleed to death.Rebel should cut his own throat and bleed to death.
Default

A cartoon channel in Canada.
__________________
Rebel is offline  
Old 15 Jan 2003, 11:43 AM   #11 (permalink)
Tom Hanks With-A the Aids
 
Forgotten Sin's Avatar
 
Join Date: Oct 2002
Location: Charlottetown, PEI
Posts: 22,635
Rep Power: 726
Forgotten Sin is a STICKForgotten Sin is a STICKForgotten Sin is a STICKForgotten Sin is a STICKForgotten Sin is a STICKForgotten Sin is a STICKForgotten Sin is a STICKForgotten Sin is a STICKForgotten Sin is a STICKForgotten Sin is a STICKForgotten Sin is a STICK
Send a message via MSN to Forgotten Sin
Default

i tape it every night!

Exerpt from family guy,

"Jesus loves me, he loves me a bunch,
Cause he always pts skippy in my lunch!"

Favorite clip ever was homicide: life on sesame street!
__________________




Forgotten Sin is offline  
Old 15 Jan 2003, 12:48 PM   #12 (permalink)
Moderator Of Good & Evil
 
The Wanderer's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Location: Walking upon high, as I step to the edge to see my world below..
Posts: 6,507
Rep Power: 150
The Wanderer , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.The Wanderer , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.The Wanderer , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.The Wanderer , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.The Wanderer , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.The Wanderer , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.The Wanderer , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.The Wanderer , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.The Wanderer , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.The Wanderer , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.The Wanderer , if you wanna be happy for the rest of your life, never make a pretty woman your wife.
Default

Quote:
Originally posted by The Franchise
yay! I watched it the other night. To you americans... Do you even get teletoon in the states???

I only watch Oblongs, Family Guy, Mission Hill, Undergrads, and John Callahans Quads. lol
Ditto, that plus Clone High. BTW Family Guy is on now longer than just Fri-to Sun, they have it one now every night of the week on Teletoon!!! Sweet!
__________________
The Wanderer is offline  
Old 15 Jan 2003, 01:21 PM   #13 (permalink)
Johnny Blitz
Guest
 
Posts: n/a
Default

god damn, i may just move to canada
 
Old 15 Jan 2003, 01:41 PM   #14 (permalink)
Let It Roll
 
Rebel's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Location: Ontario
Posts: 19,682
Rep Power: 2308
Rebel should cut his own throat and bleed to death.Rebel should cut his own throat and bleed to death.Rebel should cut his own throat and bleed to death.Rebel should cut his own throat and bleed to death.Rebel should cut his own throat and bleed to death.Rebel should cut his own throat and bleed to death.Rebel should cut his own throat and bleed to death.Rebel should cut his own throat and bleed to death.Rebel should cut his own throat and bleed to death.Rebel should cut his own throat and bleed to death.Rebel should cut his own throat and bleed to death.
Default

Quote:
Originally posted by Johnny Blitz
god damn, i may just move to canada
lol. I'm sure it will turn up on some station soon in the States.
__________________
Rebel is offline  
Old 15 Jan 2003, 11:32 PM   #15 (permalink)
Tom Hanks With-A the Aids
 
Forgotten Sin's Avatar
 
Join Date: Oct 2002
Location: Charlottetown, PEI
Posts: 22,635
Rep Power: 726
Forgotten Sin is a STICKForgotten Sin is a STICKForgotten Sin is a STICKForgotten Sin is a STICKForgotten Sin is a STICKForgotten Sin is a STICKForgotten Sin is a STICKForgotten Sin is a STICKForgotten Sin is a STICKForgotten Sin is a STICKForgotten Sin is a STICK
Send a message via MSN to Forgotten Sin
Default

i heard rumours of it going to UPN!
__________________




Forgotten Sin is offline  
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Family Guy is officially comming back Rebel Entertainment 8 03 Mar 2004 03:57 PM
Do you get along with your family? Jim Fork Archives 14 28 Nov 2002 05:05 PM
Lakers 3 time back to back to back champions of the world....... Undertaker Sports 12 20 Nov 2002 07:57 PM
Bring back Family Guy! pimpinthebox Archives 10 09 Sep 2002 12:35 PM


All times are GMT -5. The time now is 06:20 PM.

Attribution:
Powered by Yahoo Answers



Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.0 PL2 © 2011, Crawlability, Inc.